استعفای سه مدیر در استان برای کاندیداتوری مجلس
استعفای سه مدیر در استان برای کاندیداتوری مجلس

ندای استان:معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر گفت: تاکنون در مجموعه دستگاه‌های اداری استان بوشهر یک مورد استعفای مدیرکل ستادی، یک مورد معاون فرمانداری و یک مدیر دستگاه اجرایی در سطح شهرستانی انجام شده که امکان افزایش بیش از این تعداد وجود دارد.

به گزارش ندای استان،اکبر پورات روز پنجشنبه در نشست شورای اداری استان بوشهر اظهار کرد: رویکرد جدی دولت، وزارت کشور و ستاد انتخابات رعایت مر قانون برای برگزاری انتخاباتی سالم با رعایت بی‌طرفی در انتخابات است.

وی افزود: از هرگونه اقدام که شائبه جانبداری از کاندیدای احتمالی به ذهن عموم متبادر سازد جلوگیری و برخورد قانونی لازم با متخلفان انجام می‌شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر تصریح کرد: ستاد انتخابات کشور و استان بوشهر مطابق فرمان رهبر معظم انقلاب نسبت به تدوین راهبردهای چهارگانه سلامت، رقابت، مشارکت و امنیت تدابیر و اقدامات لازم را اندیشیده است و در همین راستا انتظار می‌رود دستگاه‌های اجرایی ماموریت‌هایی برای تقویت هر یک از بخش‌ها متناسب با شرح وظایفی که دارند با اولویت مشارکت اقدام کنند.

پورات با اشاره به تاکید رهبر معظم انقلاب در خصوص ضرورت برگزاری انتخاباتی پرشور و با نشاط ادامه داد: لازمه تحقق این دستور رهبر معظم انقلاب بسیج جمعی و همکاری همه‌جانبه دستگاه‌های مرتبط است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر گفت: باتوجه به اینکه انتخابات از جمله اولویت‌ و ماموریت های مهم دولت و وزارت کشور در سال پیش رو است، براساس ماده ۱۱ قانون انتخابات باید همه امکانات تا پایان انتخابات براساس درخواست استانداری و فرمانداری ها در اختیار ستاد قرار گیرد.

وی افزود: همچنین امروز پایان مهلت استعفای شاغلان در مناصبی است که فهرست آن طی سه اطلاعیه وزارت کشور به صورت جمعی اطلاع رسانی شده و مبنای ثبت نام در روز انتخابات، ارائه مدرک پذیرش استعفا تا پایان ۱۵ خرداد ۱۴۰۲ است.

پورات اضافه کرد: تا پایان انتخابات اسفندماه برنامه‌ای برای تغییر فرمانداران سطح استان بوشهر نخواهیم داشت.

  • منبع خبر : ایرنا