واکنش مدیرکل ورزش استان بوشهر به استوری داور فینال جام حذفی
واکنش مدیرکل ورزش استان بوشهر به استوری داور فینال جام حذفی

ندای استان:سرپرست اداره‌کل ورزش و جوانان استان بوشهر گفت: این اتفاق می تواند به شکل تصادفی و حتی بدون شناسایی منزل زاهدی فر توسط فردی به وقوع پیوسته باشد، آن چنان که گاهی برای هر شهروندی می تواند با بازیگوشی کودکان به وقوع بپیوندد و بهتر بود این موضوع قبل از بررسی کامل توسط ایشان وارد فضای شبکه های اجتماعی و رسانه‌ای نمی‌شد.

به گزارش ندای استان،یاسر جمالی روز شنبه در گفت‌وگو با ایرنا اظهار کرد: محمدحسین زاهدی‌فر از افتخارات استان بوشهر است که مورد احترام جامعه ورزشی، مردم و مسئولین این استان قرار دارد.

وی افزود: علاقمندی مردم استان بوشهر به این داور تحصیل‌کرده به گونه‌ای است که با انتخاب ایشان توسط کمیته داوران برای سوت‌زدن در دیدارهای لیگ برتر و جام حذفی، پیام‌های وسیعی در شبکه‌های اجتماعی برای حمایت از ایشان در سطح استان بوشهر ترند می‌شود.

سرپرست اداره‌کل ورزش و جوانان استان بوشهر تصریح کرد: مجموعه مدیریتی و ورزشی استان به دنبال تسهیل فضا برای راه‌یابی زاهدی‌فر به جام‌های معتبر در سطح قاره آسیا، اروپا و دیدارهای جهانی است و در در همه شرایط از ایشان حمایت می‌کند.

وی با اشاره به اتفاق تلخی که توسط این داور در صفحه‌ای از شبکه‌های اجتماعی منتشر شده، گفت: بعد از برگزاری‌ بازی‌های مهم و به خصوص شهرآوردها، امکان ایجاد فضایی هیجانی دور از دسترس نیست هرچند به دلیل مردم‌دار بودن این داور خوب هم‌استانی، بیشترین میزان حمایت از وی پس از شهرآورد تهران و فینال جام حذفی در سطح استان از ایشان به عمل آمد.

جمالی گفت: در حال بررسی اتفاق پیش افتاده برای ایشان هستیم اما آن چه که از مقامات مرتبط تاکنون شنیده‌ایم نشان می‌دهد که هیچ گونه ارتباطی بین این دیدار، داوری مسابقه و شکسته شدن شیشه منزل این داور در شهر برازجان وجود ندارد و با توجه به این که مردم استان بوشهر و به خصوص زادگاه ایشان برازجان، زاهدی فر را خیلی دوست دارند نمی توانیم این اتفاق را به گردن هواداران فوتبال بیاندازیم.

سرپرست اداره‌کل ورزش و جوانان استان بوشهر تاکید کرد: این اتفاق می تواند به شکل تصادفی و حتی بدون شناسایی منزل زاهدی فر توسط فردی به وقوع پیوسته باشد، آن چنان که گاهی برای هر شهروندی می تواند با بازیگوشی کودکان به وقوع بپیوندد و بهتر بود این موضوع قبل از بررسی کامل توسط ایشان وارد فضای شبکه های اجتماعی و رسانه‌ای نمی‌شد.

امروز محمد حسین زاهدی‌فرد داور برازجانی فینال جام حذفی با انتشار تصویری در صفحه شخصی اینستاگرام از حمله افراد ناشناس به منزل شخصی خود خبر داده است.