شهریه مدارس شاهد بوشهر مشخص شد
شهریه مدارس شاهد بوشهر مشخص شد

ندای استان:مدیرکل آموزش‌وپرورش استان بوشهر گفت: بر اساس کارشناسی صورت گرفته با حضور مسؤولان بنیاد شهید و امور ایثارگران استان، نرخ شهریه مدارس شاهد برای دوره تحصیلی ابتدایی سراسر استان یک میلیون و ۳۰۰ هزار تومان، متوسطه اول یک میلیون و ۵۰۰ هزار تومان و متوسطه دوم یک میلیون و ۸۰۰ هزار تومان مصوب شده است.

به گزارش ندای استان،علی موحدی صبح امروز در جلسه ستاد شاهد آموزش و پرورش استان بوشهر اظهار داشت: مدیران در مدارس باید تاحد امکان از هزینه‌های غیر ضروری پرهیز کنند اما برای امر آموزش و تربیت دانش آموزان، هر چقدر هزینه شود خوشحال خواهیم شد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر با تاکید بر اینکه مدیران و معلمان مدارس شاهد باید پوشش فاطمی را رعایت کنند، گفت: پرسنل مدارس شاهد باید از جمبع جهات، به عنوان معلمان تراز انقلاب اسلامی الگوی خوبی برای سایرین باشند.

وی با اشضاره به شهریه مدارس شاهد گفت: بر اساس کارشناسی صورت گرفته با حضور مسؤولان بنیاد شهید و امور ایثارگران استان، نرخ شهریه مدارس شاهد برای دوره تحصیلی ابتدایی سراسر استان یک میلیون و ۳۰۰ هزار تومان، متوسطه اول یک میلیون و ۵۰۰ هزار تومان و متوسطه دوم یک میلیون و ۸۰۰ هزار تومان مصوب شده است.

وی افزود: مدیران مدارس شاهد باید به عنوان بهترین مدیران مدارس استان باشند و از هرگونه چالش با دانش آموزان، اولیا و معلم پرهیز نمایند و با تصمیمات هوشمندانه باعث ترقی و رشد علمی دانش آموزان شوند.

موحدی با بیان اینکه مدارس شاهد در هر منطقه و شهرستان مکتب انسان‌سازی محسوب می‌شوند، عنوان کرد: برنامه شاخص پرورشی در مدارس شاهد، اقامه نماز جماعت است و فعالیت‌های پرورشی و فرهنگی در این مدارس باید مستمر برگزار شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر تصریح کرد: معلمان مدارس شاهد باید نسبت به آرمان‌های انقلاب اسلامی و نظام بیشترین پایبندی را داشته باشند.

موحدی اضافه کرد: مدارس شاهد باید تراز انقلاب اسلامی باشند و محصول این مدارس نیز دانش آموز تراز انقلاب اسلامی خواهد بود.

مدیرکل بنیاد و شهید امور ایثارگران استان بوشهر در این نشست اظهار داشت: آموزش و پرورش یک دستگاه بسیار مهم می‌باشد که در آینده نظام جمهوری اسلامی نقشی کلیدی دارد.

نعمت اله غلامپور افزود: موحدی مدیری پرکار، پرتوان و در تراز انقلاب اسلامی می‌باشد که با یک تیم هماهنگ و منسجم اقدامات مثبتی در آموزش و پرورش استان بوشهر رقم زده است.

وی ادامه داد: مدارس شاهد باید محصول‌شان دانش‌آموز تراز انقلاب اسلامی باشد و کارهای فرهنگی و پرورشی در این مدارس منظم و مستمر برگزار شود.

مدیرکل بنیاد و شهید امور ایثارگران استان بوشهر با بیان اینکه نام مدارس شاهد در هر شهرستان باید بدرخشد، گفت: احترام به خانواده شهدا و ایثارگران باید سرلوحه مدیران مدارس شاهد قرار بگیرد و در ثبت‌نام‌ها، عدالت رعایت شود.

وی خاطرنشان کرد: امسال به مدیران بنیاد شهید در شهرستان‌ها تاکید خواهیم کرد که برنامه‌های فرهنگی خود را در مدارس شاهد اجرا نمایند.