بیش از ۱۴ هزار معلم بوشهری مشمول طرح رتبه‌بندی شدند
بیش از ۱۴ هزار معلم بوشهری مشمول طرح رتبه‌بندی شدند

ندای استان:مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: در استان بوشهر کمتر از ۳۰ درصد فرهنگیان نسبت به فرآیند رتبه‌بندی اعتراضات خود را ثبت کرده اند و رسیدگی به اعتراضات را با جدیت دنبال می‌کنیم.

به گزارش ندای استان،مدیرکل آموزش‌وپرورش استان بوشهر گفت: از ۱۷ هزار و ۸۱۰ معلم رسمی شاغل در این سازمان، ۱۴ هزار و ۴۱۹ نفر مشمول طرح رتبه‌بندی شده‌اند.

علی موحدی شامگاه یکشنبه در نشست شورای معاونان اداره آموزش و پرورش استان بوشهر اظهار کرد: سه هزار و ۳۹۱ نفر معادل ۲۶.۳۶ درصد از معلمان استان بوشهر فاقد رتبه بندی شده‌اند، که برای این افراد به طور موقت رتبه یک لحاظ لحاظ می‌شود.

وی با اعلام این که فرآیند رتبه بندی یکی از مهم‌ترین اقداماتی بود که بعد از گذشت ۱۱ سال توسط وزارت آموزش و پرورش در دولت سیزدهم اجرایی شد، افزود: معلمان باید به حق و حقوق واقعی خود دست پیدا کنند که فرآیند رتبه بندی می تواند در این زمینه اثرگذار باشد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر تصریح کرد: در استان بوشهر کمتر از ۳۰ درصد فرهنگیان نسبت به فرآیند رتبه‌بندی اعتراضات خود را ثبت کرده اند و رسیدگی به اعتراضات را با جدیت دنبال می‌کنیم.

موحدی اضافه کرد: پیش از این نواقصی در فرآیند اجرایی رتبه بندی وجود داشت که این اشکالات در حال برطرف شدن است و مدارک معترضان یک بار دیگر توسط هیأت‌های ممیزی استانی و کشوری رسیدگی می‌شود.

وی ادامه داد: بر اساس بررسی انجام شده، عمده مشکلات رتبه بندی بارگذاری نامناسب مستندات توسط همکاران بوده است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر تاکید کرد: برای افراد فاقد رتبه به شکل موقت رتبه یک لحاظ می‌شود تا پس از رسیدگی به اعتراضات رتبه قطعی آنها مشخص شود.

موحدی ادامه داد: از ۱۴ هزار و ۴۱۹ نفری که در این استان مشمول طرح رتبه بندی شده‌اند، یکهزار و ۵۹ نفر معادل ۸.۲۳ درصد و ۲ هزار و ۱۳۴ نفر معادل ۱۶.۵۹ درصد از مشمولین این قانون به ترتیب شامل رتبه‌های ۱ تا ۲ در طرح رتبه بندی شده‌اند.

وی اضافه کرد: چهار هزار و ۸۰۶ نفر معادل ۳۷.۳۶ درصد، یکهزار و ۴۳۷ نفر معادل ۱۱.۷ درصد و ۳۶ نفر معادل ۲.۷ درصد به ترتیب شامل رتبه‌های سه تا پنج در طرح رتبه بندی شده‌اند.