مدیرکل جدید کمیته امداد استان بوشهر معرفی شد
مدیرکل جدید کمیته امداد استان بوشهر معرفی شد

ندای استان:با حضور قائم مقام کمیته امداد امام خمینی (ره)، مدیرکل جدید کمیته امداد استان بوشهر معرفی شد.

به گزارش ندای استان،در آیینی ظهر امروز با حضور قائم مقام کمیته امداد امام خمینی (ره)، ضمن قدردانی از خدمات ۲ ساله محمد رضا میری، عباس روشن به عنوان مدیرکل جدید کمیته امداد امام خمینی (ره) استان بوشهر معرفی شد.

قائم مقام کمیته امداد امام خمینی (ره) با بیان اینکه انقلاب اسلامی برای خدمت و خدمتگزاری تشکیل شده گفت: تأسیس کمیته امداد نمونه بارز این خدمت‌رسانی به جامعه هدف است.

وی رسالت و فلسفه مسئولیت در نظام اسلامی را خدمتگزاری به مردم دانست و بیان کرد: بر اساس باورهای دینی مدیر و مسئول نوکر مردم محسوب می‌شود و باید خالصانه در تحقق مطالبات مردم تلاش کند.

قائم مقام کمیته امداد امام خمینی (ره) با بیان اینکه عملکرد مسئولان با خدمتگزاری به مردم ارزیابی می‌شود افزود: توانمندسازی مددجویان از طریق اشتغال پایدار و تأمین مسکن مددجویان، جزو اولویت‌های اساسی کمیته امداد است.

خاکسار قهرودی اضافه کرد: پرداخت تسهیلات برای اشتغال‌زایی و دستیابی به درآمد اقتصادی مورد توجه ویژه قرار دارد و در این راستا رشته‌های مختلف اشتغال‌زایی تدوین و عملیاتی شده است.

به گزارش ندای استان،عباس روشن پیش از این قائم مقام کمیته امداد استان بوده است و سمت های دیگری از جمله مدیر حراست و رئیس اداره پذیرش و مددکاری را در کارنامه کاری خود دارد.