کشف ۱۹ خودروی سرقتی در بوشهر
کشف ۱۹ خودروی سرقتی در بوشهر

ندای استان:رئیس پلیس آگاهی استان بوشهر از شناسایی و دستگیری ۱۲ سارق و کشف تعداد ۱۹ دستگاه انواع خودرو سرقتی در استان خبر داد.

به گزارش ندای استان،سرهنگ کارآگاه جوشن سهرابی با اشاره به دستگیری سارقان خودرو در استان بوشهر، اظهار داشت: با تلاش شبانه‌روزی کارآگاهان و افسران تحقیق پلیس آگاهی و دوایر تجسس کلانتری و پاسگاه‌ها و با اجرای طرح‌های مقطعی و از همه مهمتر کمک شهروندان با شناسایی ۱۲ نفر سارق، تعداد ۱۹ دستگاه انواع خودرو سرقتی کشف و به افراد مال‌باخته انتقال یافت.

وی ادامه داد:  آنچه که واقعیت دارد وقوع سرقت خودرو در استان در سال جاری در مقایسه با مدت مشابه در سال قبل، افزایش داشته و کم توجهی افراد مال‌باخته در روشن گذاشتن خودرو و رها کردن آن حتی برای مدت زمان کوتاه، عدم استفاده از پارکینگ، اختلاف مالی در عدم انجام تعهدات بین خریدار و فروشنده در معامله خودرو و رها کردن خودرو بدون قفل کردن در کوچه و خیابان‌ها برای مدت زمان طولانی در افزایش وقوع این سرقت موثر بوده است.

رئیس پلیس آگاهی استان بوشهر تاکید کرد: انتظار می‌رود شهروندان با رعایت نکات ایمنی و توجه به توصیه و هشدارهای پلیس در کنترل و کاهش وقوع این سرقت مهم کمک و همکاری کنند.

سهرابی احداث پارکینگ از سوی دستگاه متولی در خیابان‌ها و محل‌های پرجمعیت و پر تردد می‌تواند در کاهش وقوع  این سرقت موثر واقع شود.