راهپیمایی روز قدس در استان بوشهر+تصویر
راهپیمایی روز قدس در استان بوشهر+تصویر

ندای استان:مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس همزمان با سراسر کشور با حضور گسترده مردم روزه‌دار و انقلابی استان بوشهر برگزار شد.

به گزارش ندای استان،در آخرین جمعه از ماه مبارک رمضان در نقاط مختلف جهان راهپیمایی روز جهانی قدس برگزار شد و مردم آزاده فریاد آزادی قدس شریف، حمایت از مردم مظلوم فلسطین و محکوم کردن جنایات کودک‌کشان صهیونیستی سر دادند.

مردم روزه‌دار بوشهری در نقاط مختلف استان در شهرها و روستا با خیابان‌ها آمدند و حماسه دیگری در حمایت از ملت مظلوم و ستم‌دیده فلسطین و ابراز انزجار از اسرائیل غاصب خلق کردند.

راهپیمایی روز جهانی قدس در مرکز استان بوشهر از خیابان امام خمینی (ره) مقابل مسجد توحید آغاز شد و تا مصلا نماز جمعه ادامه یافت.

بوشهری‌ها در کناره آبراهه خلیج‌فارس یک صدا فریاد آزادی فلسطین و مسجدالاقصی از چنگال رژیم اسرائیل غاصب و حمایت از ملت مظلوم و ستم‌دیده فلسطین سر دادند.

در مسیر راهپیمایی روز جهانی قدس در بوشهر، شرکت‌کنندگان با شعارهای مرگ بر آمریکا و اسرائیل، بیت‌المقدس قبل مسلمین   رها شود از سلطه غاصبین،  قدس نماد وحدت اسلام است – میراث جاودانه امام است، مانند رهبر خود آزاده‌ایم آزاده – برای محو دشمن آماده‌ایم آماده، وای اگر خامنه‌ای حکم جهادم دهد – ارتش دنیا نتواند که جوابم دهد، در آخرین جمعه ماه خدا – آید صدای مرگ بر آمریکا، قدس تبلور شکوه دین است – نشانگر وحدت مسلمین است، خون سلیمانی ما می‌جوشد – ملت علیه دشمنان می‌خروشد، امروز روز قدس و روز دین است – تجلی قدرت مسلمین است، مثلث شوم و پلید ابلیس – آمریکا و اسرائیل و انگلیس، قدس نماد وحدت اسلام است – میراث جاودانه امام است در مصلا جمعه بوشهر تجمع کردند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم با قدردانی از حضور مردم مومن و روزه‌دار در آیین ویژه ماه مبارک رمضان به ویژه لیالی قدر اظهار داشت: مردم روزه‌دار بوشهری امروز با حضور حماسی در راهپیمایی روز جهانی قدس حماسه دیگری در حمایت از مردم مظلوم فلسطین و انزجار از رژیم صهیونیستی خلق کردند.

حجت‌الاسلام یوسف جمالی با بیان اینکه امروز روز قدس، روز جهانی استقامت، ایستادگی و پایداری حق در برابر باطل و روز جهانی مقابله با زور، زر و تزویر است تصریح کرد: امروز ابرقدرت‌ها از بیداری مظلومان و مستضعفان و از تحقق پیروزی خون بر شمشیر به هراس افتاده‌اند و اکنون افول و سرنگونی آنان نزدیک است.