جوان بوشهری برای جلوگیری از سرقت بیت المال خود را جلوی تیر انداخت
جوان بوشهری برای جلوگیری از سرقت بیت المال خود را جلوی تیر انداخت

ندای استان:مدیرکل جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی استان بوشهر گفت: از جان گذشتگی و رشادت نیروی وظیفه‌شناس حراست و حفاظت این استان مانع سرقت مسلحانه از انبارهای اموال تملیکی در این استان شد.

به گزارش ندای استان،رحیم بهادری روز پنجشنبه در حاشیه عیادت از سجاد گرگوری نیروی حراست و حفاظت استان بوشهر در گفت‌وگو با خبرنگاران افزود: نیمه شب سه‌شنبه نیروی حفاظت سازمان در حین گشت زنی متوجه ورود ۲ نفر مسلح در محوطه انبارها شده بود که پس از درگیری و جلوگیری از سرقت باعث فرار سارقان شد.

وی اظهار کرد: سجاد گرگوری با از جان گذشتگی و رشادت با وجود مسلح بودن سارقان بدون فوت وقت مانع سرقت بیت المال از انبارها شد.

بهادری اضافه کرد: بلافاصله پس از درگیری و فرار سارقان، نیروی وظیفه شناس که مورد ضرب و شتم نیز قرار گرفته بود با وجود جراحت از ناحیه سر خود را به دفتر نگهبانی رسانده به کمک همکار خود نیروی انتظامی را مطلع کرده و بلافاصله ماموران نیروی انتظامی و مسئولان حراست در محل حضور یافتند و تحقیقات از همان نیمه شب آغاز شد.

وی ادامه داد: در زمان حاضر وضعیت عمومی این نیروی حفاظت وظیفه شناس بوشهری که با وجود جراحت تا ورود نیروی انتظامی در محل حضور داشت خوب است.