کایپتان بوشهری تیم ملی برترین بازیکن آسیا شد
کایپتان بوشهری تیم ملی برترین بازیکن آسیا شد

ندای استان: رقابت‌های جام ملت‌های فوتبال ساحلی آسیا با برتری قاطع شاگردان علی نادری مقابل سامورایی‌ها و قهرمانی ایران به پایان رسید.

به گزارش ندای استان،رقابت‌های جام ملت‌های فوتبال ساحلی آسیا با برتری قاطع ۶ بر صفر شاگردان علی نادری مقابل ژاپن و قهرمانی ایران به پایان رسید.

پس از پایان این مسابقه مسلم مسیگر کاپیتان بوشهری تیم ملی کشورمان به عنوان بهترین بازیکن جام ملت‌ها معرفی شد.

مسلم مسیگر در طول مسابقات موفق شد ۲ گل در بازی دوم در مقابل ازبکستان به ثمر برساند و پس از آن هم یک گل برابر تیم امارات میزبان زد.

کاپیتان تیم ملی فوتبال ساحلی ایران در مرحله یک‌چهارم نهایی ۲ گل در برابر بحرین به ثمر رساند و در دیدار فینال نیز توانست با یک ضربه قیچی برگردان دروازه تیم ژاپن را باز کند و بازهم بدرخشد.

عملکرد مسیگر تنها به گلزنی او ختم نمی‌شد و او از شروع مرحله گروهی تا فینال جام ملت‌های آسیا که نقش مهمی در کسب قهرمانی برای ساحلی‌بازان ایران داشت و توانست در نهایت عنوان بهترین بازیکن جام ملت‌ها به دست بیاورد.

به غیر از مسیگر، سید مهدی میرجلیلی دروازه‌بان تیم ملی کشورمان نیز به عنوان بهترین دروازه این دوره از رقابت‌ها شناخته شد و جایزه خود را دریافت کرد. اوج نمایش این دروازه‌بان در بازی با بحرین بود که توانست ۲ گل را در آن دیدار به ثمر برساند که یکی از آن‌ها به صورت انفرادی و زیبایی به ثمر رسید.

میرجلیلی با واکنش‌های دیدنی خودش مانع از گلزنی تیم بحرین شود و در آن دیدار کلین‌شیت کرد. این دروازه‌بان در دیدار فینال نیز موفق شد دروازه خود را در مقابل پرافتخارترین تیم آسیا بسته نگه‌دارد.