هشدار پلیس آگاهی بوشهر به شهروندان
هشدار پلیس آگاهی بوشهر به شهروندان

ندای استان:سرهنگ جوشن سهرابی گفت: در همه شهرستان‌های استان به‌ویژه بوشهر، گناوه، دشتستان و دیلم واحد‌های عملیاتی در قالب گشت‌های آشکار و پنهان پیش‌بینی شده است

به گزارش ندای استان،رئیس پلیس آگاهی نیروی انتظامی استان بوشهر در گفتگو با خبرنگار صداوسیما گفت: با توجه به روز‌های پایانی سال و تعطیلات نوروزی، بسیاری از مردم قصد سفر می‌کنند و مسافران نوروزی نیز به استان ما می‌آیند؛ توصیه ما به مردم استان بوشهر این است که برای پیشگیری از دزدی، منازل خود را خالی از سکنه رها نکنند و اگر هم خالی ماند، هرگز اموال باارزش و قابل حمل مانند طلا، سکه، پول و ارز را در خانه نگهداری نکنند.

سرهنگ جوشن سهرابی ادامه داد: اگر هم نگهداری می‌شود در جایی امن باشد که دسترسی آن برای دزدان امکان‌پذیر و ساده نباشد. ما توصیه می‌کنیم که چنین اموالی به صندوق امانات در بانک‌ها سپرده شوند و یا مردم حفاظت فیزیکی از خانه‌هاشان را افزایش دهند.

او درباره بیشترین دزدی‌های نوروز و سال ۱۴۰۱ هم گفت: سرقت منزل، موتورسیکلت، موبایل، اماکن خصوصی، قطعات خودرو و لوازم درون خودرو بیشترین آمار امسال بوده است که مردم باید نکات ایمنی را بیشتر رعایت کنند.

رئیس پلیس آگاهی نیروی انتظامی استان بوشهر درباره برنامه‌های نوروز پیش رو هم گفت: در همه شهرستان‌های استان به‌ویژه بوشهر، گناوه، دشتستان و دیلم واحد‌های عملیاتی در قالب گشت‌های آشکار و پنهان پیش‌بینی شده؛ همچنین رصد افراد بزهکار و شناسایی و دستگیری افرادی که در دزدی‌ها دست دارند، برنامه‌ریزی شده و تا وضعیت امنیتی خوبی در نوروز در استان داشته باشیم