مسمومیت دانش آموزان بوشهری شایعه است
مسمومیت دانش آموزان بوشهری شایعه است

ندای استان: کتبا به آموزش و پرورش شهرستان اعلام شده است که در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک به‌سرعت پیگیری‌های لازم انجام بگیرد.

به گزارش ندای استان،روابط عمومی آموزش وپرورش استان بوشهر در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: خبر منتشر شده در یکی از صفحات اینستاگرامی معاند خارج نشین مبنی بر مسمومیت دانش‌آموزان برخی از مدارس شهرستان بوشهر، کذب و دور از واقعیت است.

در این اطلاعیه تاکید شده است که فرایند فعالیت‌های آموزشی و تربیتی در همه مدارس شهرستان، به روال عادی در جریان است. حفظ سلامت روانی و جسمی دانش‌آموزان و خانواده‌های محترم، خط قرمز دستگاه تعلیم و تربیت است.

در ادامه آمده است: از اولیا گرامی به عدم توجه به شایعات ؛اطمینان داشته باشند که در صورت بروز هرگونه حادثه احتمالی، آموزش و پرورش موضوع را تا حصول نتیجه، بررسی و اطلاع رسانی می‌کند.

صالح رحیمی، فرماندار بوشهر یکشنبه ۱۴ اسفند اظهار کرد: برخی شایعات در فضای مجازی مبنی بر مسمومیت دسته‌جمعی دانش آموزان در استان، منتشر شده که صحت ندارد و خوشبختانه تا به امروز موردی از مسمومیت دانش‌آموزان در استان گزارش نشده است.

وی با بیان اینکه خوشبختانه هیچ مسمومیتی برای هیچ شخصی در مدارس این شهرستان به وجود نیامده است، اضافه کرد:  در حال حاضر تمام معلمان و دانش آموزان مدرسه اعلام شده در سلامت کامل هستند.

فرماندار شهرستان بوشهر خاطرنشان کرد: متاسفانه برخی به دنبال شایعه پراکنی و ایجاد ترس در میان خانواده دانش‌آموزان هستند اما خوشبختانه هیچ مشکلی وجود ندارد.

رحیمی تصریح کرد: کتبا به آموزش و پرورش شهرستان اعلام شده است که در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک به‌سرعت پیگیری‌های لازم انجام بگیرد.

  • منبع خبر : ایسنا