توزیع ۲۰۲ دستگاه کولر گازی بین محرومان استان بوشهر
توزیع ۲۰۲ دستگاه کولر گازی بین محرومان استان بوشهر

ندای استان:۲۰۲ دستگاه کولر گازی روز دوشنبه با همت گروه‌های جهادی، خیرین، بنیاد احسان و نیکوکاری و ائمه جمعه استان بوشهر بین خانواده‌های نیازمند این استان توزیع شد.

به گزارش ندای استان،نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر در این آئین گفت: بنیاد مسکن یکی از تجلیات محبت الهی و نظام مقدس جمهوری اسلامی در راستای خدمتگزاری و رفع چالش زندگی به محرومان در پرتو انقلاب اسلامی ایران است.

آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری افزود: انقلاب اسلامی تجلیات زیادی برای خدمت به مردم داشته و بنیاد مسکن و حساب ۱۰۰ امام (ره) به دلیل اینکه متکفل ساخت و حمایت بخش مهمی از جامعه است نمونه‌ای از آن به شمار می‌‍رود.

وی اظهار کرد: اهدا ۱۴ میلیارد تومان در قالب کمک‌های نقدی و غیر نقدی از جمله مصالح ساختمانی نمونه‌ای از همت خیران در استان بوشهر است.

صفایی بوشهری ادامه داد: تلاش می‌شود براساس یک برنامه جامع راهبردی در افق ۱۴۱۰ همه خانه‌های محرومان استان احداث و استحکام سازی انجام شود.

وی اضافه کرد: امروز بنیاد مسکن با داشتن هیات اندیشه ورز قوی و انجام بررسی‌های علمی و دانش بنیان برای انجام کارهای مهم و اساسی در بخش مسکن محرومان برنامه‌ریزی می‌کند.

امام جمعه بوشهر گفت: تلاش می‌شود در قالب یک برنامه کوتاه ،میان و بلند مدت بوشهر نخستین استانی باشد که در راستای رفع مشکلات مسکن، تجهیزات درون منزل و استحکام مناطق محروم به نقطه مطلوب برسد.

نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان بوشهر گفت: برای تامین و تهیه ۲۰۲ دستگاه کولر گازی سه میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان اعتبار با همت گروه‌های جهادی، خیران، بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان امام (ره) و ائمه جمعه هزینه شده است.

حجت الاسلام محمود پارمان افزود: در قالب اجرای این طرح طی سه فاز سرجمع ۴۲۲ دستگاه کولر گازی با هفت میلیارد تومان اعتبار توزیع شده است.

  • منبع خبر : ایرنا