تعزیرات حکومتی بوشهر ۱۱۲ میلیارد تومان در قبال جرایم وصول کرد
تعزیرات حکومتی بوشهر ۱۱۲ میلیارد تومان در قبال جرایم وصول کرد

ندای استان: مدیرکل تعزیرات حکومتی استان بوشهر گفت: جمع وصولی امسال تعزیرات حکومتی این استان تاکنون در پرونده‌های تشکیل شده در سه حوزه جرایم قاچاق کالا، تخلفات صنفی و بهداشتی، معادل ۱۱۲ میلیارد تومان بوده است.

به گزارش ندای استان،رضا سعیدی روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: وصولی تعزیرات حکومتی پارسال حدود ۶۰ میلیارد تومان بود.

وی اظهارداشت: در ۱۰ ماه امسال بیش از ۱۱ هزار پرونده در تعزیرات حکومتی در سه حوزه ماموریتی تشکیل شده است که از این شمار تنها ۳۰۰ پرونده باقیمانده و در حال رسیدگی است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان بوشهر گفت: تعزیرات حکومتی در سه حوزه قاچاق کالا ، رسیدگی به تخلفات صنفی و بهداشتی ماموریت دارد و در این زمینه طبق قوانین و مقررات و حفظ شئونات عمل می‌کند.

سعیدی بیان داشت: در حوزه مبارزه با قاچاق کالا ضمن رعایت قانون و حفظ شئونات اسلامی، معافیت هایی در قانون و بخشنامه‌های صادرشده نظیر ۹۷ قلم کالای ته لنجی اجرا و رعایت شده است.

وی گفت: در حوزه تخلفات در بازار نیز ، تعزیرات حکومتی به سازمان صمت و اتاق اصناف با برپایی گشت های سیار همکاری و کمک می‌کند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان بوشهر افزود: در حوزه بهداشت ، پرونده های تخلف تشکیل شده است که با متخلفان برخورد خواهیم کرد.

وی یادآورشد: باتوجه به اینکه مجوز واردات ۹۷ قلم کالا در قالب ته لنجی برای استان‌های مرزی مثل بوشهر با بخشنامه هیات دولت تدوین شده است، باید طبق لیست اعلام شده وارد شود.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان بوشهر اظهارکرد: ماده ۱۳ قانون قاچاق کالا که شناسه دار شدن و کدرهگیری است حتی در ته لنجی قانونی باید اجرایی شود و این مهم از طریق گمرک امکان پذیر و انجام می شود که در صورت رعایت ، نیاز به برخوردی نیست.