مرکز گردشگری ساحلی بندر گناوه افتتاح شد
مرکز گردشگری ساحلی بندر گناوه افتتاح شد

ندای استان:همزمان با نهمین روز از گرامیداشت دهه مبارک فجر فاز نخست مرکز گردشگری ساحلی بندر گناوه با سرمایه گذاری ۱۳۵ میلیارد تومان افتتاح شد.

به گزارش ندای استان،مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان بوشهر در حاشیه این آئین به ایرنا گفت: این مجموعه گردشگری در زمینی به مساحت ۶هزار و ۵۰۰ متر با اشتغال ۱۲ نفر احداث شده است.

اسماعیل سجادی منش افزود: از اول دولت سیزدهم تاکنون ۲هزار و ۶۵۰ میلیارد تومان پروژه گردشگری در استان بوشهر افتتاح و اجرایی شده است.

وی با اشاره به سفر قریب الوقوع رئیس جمهوری به استان بوشهر بیان کرد: براساس برنامه‌ریزی انجام شده یک هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان پروژه گردشگری در استان بوشهر افتتاح و اجرایی می‌شود.

سجادی منش گفت: در سال ۱۴۰۰، سهم استان بوشهر از محل تبصره ۱۸معادل ۱۹ میلیارد تومان بود که با تلاش صورت گرفته توانستیم این رقم را ۲۰۰ میلیارد تومان افزایش دهیم.

وی با اعلام این که استان بوشهر در سال گذشته مقام اول سرمایه گذاری در حوزه گردشکری کسب کرده، یادآور شد: این شرایط سبب شد که امسال میزان تسهیلات بانکی حوزه گردشگری به یکهزار میلیارد تومان افزایش یابد.

درمدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان بوشهر عنوان کرد : در یک سال گذشته ی هزار و ۱۲۰ نفر اشتغال در استان بوشهر در بخش گردشگری ایجاد شده است.