فرمانده جدید نیروی انتظامی گناوه معرفی شد
فرمانده جدید نیروی انتظامی گناوه معرفی شد

ندای استان: فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: به برکت خون شهدا، رزمندگان، ایثارگران و بسیجیان، نیروهای مقتدر انتظامی و امنیتی و مردم نجیب این استان امنیت پایدار و قابل قبول است

به گزارش ندای استان،سردار حیدر سوسنی روز چهارشنبه در آیین تکریم و معارفه فرمانده انتظامی شهرستان گناوه افزود: استان بوشهر باتوجه به موقعیت راهبردی و منطقه‌ای از جمله همسایگی با چهار کشور عربی حاشیه خلیج فارس، داشتن ۷۰۶ کیلومتر مرزآبی، تهدیدهای منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای، زندگی در در کنار ناوهای جنگی و پایگاه‌های دشمن، همواره همانند دری می‌درخشد و امنیت خوبی بر آن حاکم است.

وی بیان کرد: سلامت و امنیت دو نعمت بزرگی است که قدر آن را باید بدانیم و تا زمانی که این ۲ مقوله مهم را داریم هیچ احساس خطری نمی‌کنیم و وقتی برهم بخورد متوجه می‌شویم که چه نعمتی بزرگی را ازدست داده ایم.

فرمانده انتظامی استان بوشهر با تقدیر از همکاری مردم فهیم و ولایتمدار این استان بویژه شهرستان گناوه در بحث امنیت ایجاد شده است گفت: استان بوشهر در جریان نزدیک به ۲ ماه اغتشاش‌ها و پس از آن، با دارابودن مردمی مومن و ولایتمدار، ائمه جمعه، استاندار و فرمانداران و خانواده معظم شهدا، مجموعه انتظامی را یاری کردند و امنیت حاکم شده مثال زدنی است.

سوسنی ادامه داد: استان بوشهر با یک میلیون و ۲۵۰ هزارنفر جمعیت، سال گذشته نزدیک به ۹ میلیون مسافر و گردشگر پذیرا شد اما با وجود زیرساخت‌های ناکافی و مشکل فضا و داربودن مردمی خونگرم میزبانی خوبی صورت گرفت و جای تقدیر دارد.

فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: هدف از حضور در این مراسم تکریم و معارفه دو سربازی است که یکی از آنها نزدیک به ۱۲ سال در پست های مختلف در این شهرستان خدمتگزار مردم بوده است و شخص دیگری از بومیان این استان تحصیلکرده جوان و ولایی است که اولین کار خود را بر احترام و تکریم به خانواده معظم شهدا ، ایثارگران و مردم ولایتمدار معطوف کند.

مسئولان از شهید سلیمانی الگو بگیرند

فرماندار و رئیس شورای تامین گناوه با بیان اینکه هر چقدر از شهید سلیمانی بگوئیم کم است، گفت: سردار سلیمانی افتخاری بزرگ برای ملت و رهبرمعظم انقلاب ایشان را یک مکتب معرفی کردند و باید در همه ابعاد زندگی خود بگنجانیم.

محمدتقی صفری، خدا محوری و مردم داری را دو ویِژگی بارز و برجسته شهید سلیمانی عنوان کرد و اظهارداشت: نام و خاطره شهید سلیمانی در تمام جهان طنین انداز شده و کاخ استکبار را به لرزه در آورده است.

وی از زحمات چندین ساله فرمانده انتظامی سابق گناوه که فردی مومن و ولایتمدار و مردم دار است، تقدیر کرد و از فرمانده جدید خواست تا نسبت به همکاران خود توجه ویژه داشته باشد و با همکاری و مشارکت مردم برای شهرستان از جمله در بحث امنیت تلاش مضاعف تر کند.

فرماندار گناوه گفت: در شهرستان امنیت خوبی با همکاری مجموعه دستگاه‌های دولتی و نظامی و امنیتی و مردم برقرار است.

کلانتری شماره ۲ در گناوه دایر شود

امام جمعه گناوه گفت: راه اندازی کلانتری شماره ۲ در گناوه از مطالبه و آرزوی دیرینه مردم این دیار است امیدواریم هر چه زودتر مشخص و راه اندازی شود تا شاهد امنیت بیشتری در سطح منطقه باشیم.

حجت الاسلام سیدعبدالهادی رکنی حسینی افزود: شهرستان گناوه به دلیل موقعیت راهبردی از جمله گردشگری ظرفیت محدودی دارد و از نیروی انتظامی درخواست داریم که در بحث امنیت شهرستان که قابل تقدیر است، بیشتر مدنظر قرار دهد.

وی با قدردانی از رحمات چندین ساله فرمانده سابق انتظامی گناوه گفت: مردم داری یکی از ویژگی های بارز ایشان است و از فرمانده جدید انتظارداریم که در خدمت کردن به مردم تلاش مضاعفی از خود نشان دهد.

امام جمعه گناوه اظهارداشت: شهرستان گناوه باتوجه به وجود نزدیک به ۷۰۰ شناور باری و گره خوردن معیشت مردم به دریا، می طلبد که کمک بیشتری به اقتصاد مردم صورت گیرد.

در این آیین مادر شهید علی شرطی که فرزندش در خلیج فارس به شهادت رسید و برادر شهید صلاحی که از شهدای انتظامی است، به عنوان نمایندگان خانواده شهدا دقایقی صحبت کردند.

مادر شهید شرطی گفت: فرزندم در سال ۱۳۶۵ در خلیج فارس به شهادت رسید و تا امرو هیچ چیزی از پیکر ایشان به دست نیاوردم اما افتخار می‌کنم فرزندم فدای کشور و رهبری شد.

نمایندگان خانواده های ۲ شهید از زحمات چندین ساله فرمانده انتظامی سابق گناوه تقدیر کردند و اظهارداشتند: آسایش و امنیتی که در کشور داریم مرهون تلاش و زحمات نیروی انتظامی است.

در این آیین سرهنگ حسن غضنفری به سمت فرمانده جدید انتظامی شهرستان گناوه معرفی و از خدمات چندین ساله سرهنگ حسین احمدی فرمانده سابق تقدیر و تجلیل به عمل آمد.

  • منبع خبر : ایرنا