پلمب دو نانوایی در تنگستان
پلمب دو نانوایی در تنگستان

ندای استان:رئیس شبکه بهداشت و درمان تنگستان از صدور ۳ هزار و ۳۱۲ اخطاریه بهداشتی مراکز تهیه و توزیع مواد غذائی تنگستان خبر داد و گفت: دو نانوائی در تنگستان به دلیل تخلفات بهداشتی و عدم رعایت موازین بهداشت محیط، پس از معرفی به تعزیرات و سیر مراحل قانونی پلمب شد.

به گزارش ندای استان، ماه زرافشون رفیعی بیان داشت: توجه به سلامت آنچه به عنوان مواد غذائی در دسترس مردم قرار می‌گیرد به عنوان مسئولیت شغلی و رسالت انسانی را به بهترین شکل و صورت ممکن انجام می‌دهیم و در این مسیر با هیچ‌کس مماشات نخواهیم کرد.
سرپرست شبکه بهداشت و درمان تنگستان اظهار داشت: در همین راستا در سال جاری ۷ هزار و ۵۰۹ بازدید از مراکز تهیه و توزیع مواد غذائی انجام و ۳ هزار و ۳۱۲ اخطاریه بهداشتی صادر شده است.
ماه زرافشون رفیعی افزود: از میان اخطاریه‌های بهداشتی صادر شده، ۹۱ واحد صنفی به تعزیرات حکومتی معرفی گردیده‌اند.
مقام مسئول بهداشت و درمان در تنگستان تصریح کرد: در بازدیدهای صورت گرفته از صنوف تهیه و عرضه مواد غذائی ۱۳ تن انواع مواد غذائی کشف و معدوم گردیده است که در این راستا انتظار می‌رود مردم نیز در هنگام خرید مواد غذائی توجه به تاریخ تولید و انقضاء مواد غذائی را در نظر داشته باشند.
رفیعی از مردم خواست تا در صورت مشاهده هرگونه تخلف بهداشتی کارشناسان بهداشت محیط تنگستان را در جریان قرار دهند و تأکید کرد: سریع‌ترین راه برای ارتباط با کارشناسان بهداشت محیط سامانه ۱۹۰ وزارت بهداشت است.