باران مدارس استان بوشهر را تعطیل کرد
باران مدارس استان بوشهر را تعطیل کرد

ندای استان: به سبب آبگرفتگی معابر تمام مدارس در مقاطع مختلف تحصیلی در نوبت صبح و عصر در شهرها و روستاهای استان بوشهر تعطیل و آموزش‌ها غیرحضوری شد.

به گزارش ندای استان،محمد هادی رستمیان، صبح امروز در جمع خبرنگاران در بوشهر با اشاره به تداوم بارش باران در استان، اظهار داشت: بر اساس بررسی ایستگاه‌های هواشناسی تا صبح امروز بیشترین بارش باران در گناوه به میزان بیش از ۹۰ میلی‌متر ثبت شده است.

وی بارش باران در جزیره خارگ را ۵۳ میلی‌متر دانست و تصریح کرد: در بوشهر ۴۳ میلی‌متر، دشتی ۲۴، دشتستان ۲۳ و مابقی نقاط استان بوشهر بین ۲ تا ۱۵ میلی‌متر بارش باران تا بامداد امروز ثبت شده است.

معاون امور عمرانی استاندار بوشهر از آبگرفتگی معابر و خیابان‌ها در نقاط مختلف استان خبر داد و بیان کرد: تمام مدارس شهرستان‌های استان بوشهر در نوبت صبح و بعد از ظهر تعطیل و آموزش غیرحضوری است.

وی اضافه کرد: تمامی کودکستان‌ها در نوبت صبح و عصر تعطیل است، اما امتحانات نهایی پایه دوازدهم برگزار می‌شود.

رستیمان از متلاطم شدن خلیج فارس و توقف شناورها خبر داد و خاطرنشان کرد: با توجه به صدور هشدار دریایی سطح نارنجی هواشناسی استان، تردد شناورهای مسافری در مسیر خارگ به بوشهر و گناوه و برعکس ممنوع شده است.

وی اضافه کرد: بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان بوشهر وقوع بارش باران همراه با وزش باد، تا روز چهارشنبه هفته جاری تشدید می‌شود.