بوشهر میزبان اردوی تیم ملی قایقرانی شد
بوشهر میزبان اردوی تیم ملی قایقرانی شد

ندای استان:رئیس هیات قایقرانی استان بوشهر گفت: این استان با انتخاب پدرو سنا سرمربی برزیلی به عنوان میزبان اردوی آمادگی تیم ملی قایقرانی در آب‌های آرام انتخاب شد.

به گزارش ندای استان،مهدی زارعی روز شنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد: این میزبانی در حالی به بوشهر واگذار شد که ماهشهر، قشم و بندر عباس نیز با حمایت مسئولان استانی خود آمادگی خود را برای میزبانی از تیم ملی ارائه کرده بودند.

وی افزود: تیم ملی قایقرانی آب‌های آرام آقایان و بانوان در بوشهر برای بازی‌های آسیایی هانگژو ازبکستان به عنوان مسابقات کسب سهمیه المپیک پاریس و مسابقات قهرمانی آسیا آماده می‎شود.

رئیس هیات قایقرانی استان بوشهر تصریح کرد: این اردو با حضور ۴۰ نفر از بازیکنان و اعضای کادر فنی از ابتدای بهمن تا ۲۵ این ماه به میزبانی دهکده گردشگری بندر بوشهر برگزار می‌شود که در صورت ابراز رضایت سرمربی تیم ملی اردوی اسفندماه نیز در همین مکان برگزار می کند.

وی گفت: شرایط مطلوب آب و هوایی و همچنین وجود پنج بوشهری در تیم ملی منجر به انتخاب بوشهر به عنوان میزبان اردوی آمادگی تیم ملی شد.

زارعی ادامه داد: از استان بوشهر شایان حسینی، عرفان زنده پی و مژده متقی به عنوان بازیکن و رضا رئیسی کمک مربی در این اردو حضور دارند.

رئیس هیات قایقرانی استان بوشهر افزود: بدون تردید برگزاری این اردو کمک شایانی به افزایش سطح بازیکنان بوشهری در رشته قایقرانی می‌کند که انتظار می‌رود به فراخور موقعیت ارزشمند ایجاد شده حمایت لازم از برگزاری این اردو را داشته باشند.

اردوی یاد شده با سرپرستی مهدی زارعی رئیس هیات قایقرانی استان بوشهر برگزار می‌شود.