فروش خودروهای لاکچری باقیمانده گمرک بوشهر
فروش خودروهای لاکچری باقیمانده گمرک بوشهر

ندای استان:مدیر کل جمع آوری و فروش اموال تملیکی استان بوشهر با اشاره به مزایده شماره ٢۶۴ که در ۱۲ دی ماه آغاز می‌شود، گفت: ۲۹ خودروی سواری باقیمانده که همگی BMW و دو مورد سانتافه هستند طی این مزایده به فروش خواهند رسید.

به گزارش ندای استان،رحیم بهادری مدیر کل جمع آوری و فروش اموال تملیکی استان بوشهر در گفتگو با خبرنگار فارس در بوشهر با اشاره به موضوع خودروهای رسوبی در گمرک با بیان اینکه این خودروهای سواری، مشکل حقوقی ثبت سفارش داشتند و تاکنون هیچ اعلام برائتی در این مورد صورت نگرفته است اظهار داشت: در صورتی که حکم برائتی صادر شود حاصل فروش به صاحبان برگشت داده خواهد شد.

به گفته بهادری، با توجه به اینکه بیشترین تعداد خودرو و ماشین آلات راهسازی در کشور در گمرک بوشهر وجود دارد، استان بوشهر از مراکز هدف سازمان در سطح کشور است.

وی با بیان اینکه استان بوشهر در سال جاری در سطح مراکز کل کشور، در همه مراحل فروش رتبه اول یا دوم بوده است، تصریح کرد: از مجموع ٨٧٠ خودروی لوکس سواری رسوبی موجود در انبار گمرک استان بوشهر، طی سه مرحله فروش فوق العاده، تنها ۲۹ خودروی سواری باقی مانده است.

بهادری ادامه داد: دو مرحله فروش فوق العاده مختص خودرو در مهرماه سال جاری انجام شد که در مزایده اول ۷۹۱ دستگاه خودروی سواری با قیمت ۱۸ هزار میلیارد ریال و در مزایده دوم ۱۶ دستگاه با قیمت ۷۹۵ میلیارد ریال به فروش رسید.

وی اضافه کرد: در مرحله سوم مزایده نیز که در آذر ماه انجام شد و با اقلام دیگر همراه بود، مبلغ فروش ۲ هزار و ۹۰۰ میلیارد ریال بوده است.

مدیر کل جمع آوری و فروش اموال تملیکی استان بوشهر با اشاره به مزایده شماره ٢۶۴ که در ۱۲ دی ماه آغاز می‌شود بیان داشت: ۲۹ خودروی سواری باقیمانده که همگی BMW و دو مورد سانتافه هستند طی این مزایده به فروش خواهند رسید.

بهادری خاطرنشان کرد: با برگزاری مزایده چهارم، پرونده فروش خودروهای سواری رسوبی بسته خواهد شد.

وی در خصوص ماشین آلات راهسازی یادآور شد: این ماشین آلات همگی متروکه هستند و به تعداد ١٠٠ دستگاه در مزایده دی ماه به فروش می‌رسند