انتصاب یک بوشهری بعنوان معاون سازمان تامین اجتماعی
انتصاب یک بوشهری بعنوان معاون سازمان تامین اجتماعی

ندای استان:مراسم تکریم و معارفه معاون بیمه‌ای سازمان تأمین‌اجتماعی با حضور مدیرعامل و مدیران ارشد این سازمان برگزار شد.

به گزارش ندای استان،دکتر میرهاشم موسوی مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی در مراسم تکریم و معارفه معاون بیمه‌ای، گفت: خدمت به مردم در سازمان تأمین‌اجتماعی، افتخار بزرگی است. توفیق خدمت و‌ کسب رضایت مردم، نعمتی بسیار ارزشمند است و باید اولویت اصلی ما تولید رضایت و سرمایه اجتماعی ناشی از این خدمت باشد. در معاونت بیمه‌ای تأمین‌اجتماعی همکاران بسیار خوبی داریم و معاون جدید بیمه‌ای قطعاً از این ظرفیت برای خدمت به مردم استفاده خواهند کرد.

مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی افزود: در مدت ۱۵ ماه حضور در سازمان شاهد هستیم که مدیران و همکاران حوزه بیمه‌ای به خوبی در حال تلاش هستند. بیش از یک میلیون و ۴۰۰ هزار بیمه‌شده جدید در این مدت تحت پوشش سازمان تأمین‌اجتماعی قرار گرفته‌اند که جای تقدیر دارد. ما همچنان در اجرای اصل ۲۹ قانون اساسی و پوشش کامل بیمه‌های اجتماعی در کشور باید بیشتر تلاش کنیم چرا که هنوز به‌رغم دستاوردهای ارزشمند در این حوزه،  پوشش بیمه اجتماعی همگانی برای ۳۰ درصد مردم محقق نشده است.

وی افزود: تأمین‌اجتماعی از مطالبات جدی مردم است و باید پاسخگوی مطالبات اقشاری که ما در ارتباط هستند؛ باشیم. استفاده از فناوری اطلاعات و هوشمندسازی تأمین‌اجتماعی را باید به‌صورت جدی دنبال کنیم و رفع بسیاری از مشکلات با هوشمندسازی قابل تحقق است.

غلامحسین ستوده‌خو، معاون جدید بیمه‌ای سازمان تأمین‌اجتماعی نیز در این جلسه گفت: از حُسن‌اعتماد مدیرعامل محترم سازمان تأمین‌اجتماعی تشکر می‌کنم و امیدوارم با کمک و همراهی مدیران و همکاران حوزه بیمه‌ای و حمایت سایر واحدهای سازمان، بتوانیم برای تحقق اهداف سازمانی و خدمت به مردم تلاش کنیم.

وی افزود: سرمایه انسانی مهم‌ترین دارایی سازمان تأمین‌اجتماعی است و قطعاً برای ارتقای خدمات سازمان به جامعه باید از سرمایه انسانی به بهترین وجه استفاده کنیم و امیدواریم با همکاری تمامی واحدهای سازمان بتوانیم برای خدمت به بیمه‌شدگان و تحقق اهداف سازمان اقدامات مؤثری انجام دهیم.

در پایان این مراسم، حکم انتصاب غلامحسین ستوده‌خو به‌عنوان معاون بیمه‌ای و مهرداد قریب به‌عنوان مشاور ویژه مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی در امور بیمه‌ای به ایشان اهدا شد.

براساس گزارش روابط‌عمومی سازمان تأمین‌اجتماعی، غلامحسین ستوده‌خو از مدیران باتجربه سازمان تأمین‌اجتماعی است که پیش از این در سمت‌های مدیرکل تأمین‌اجتماعی در استان‌های بوشهر، چهارمحال‌وبختیاری و شرق استان تهران در این سازمان خدمت کرده است. مشاور مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی در امور استان‌ها و نیز مشاور ارشد مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری نفت، گاز و پتروشیمی تأمین (تاپیکو) از دیگر مسئولیت‌های ستوده‌خو در دوران همکاری با سازمان تأمین‌اجتماعی بوده است.