نوسازی ۱۷۰۰ مدرسه استان بوشهر
نوسازی ۱۷۰۰ مدرسه استان بوشهر

ندای استان:استاندار بوشهر با اشاره به توسعه هنرستان‌ها در این استان گفت: نوسازی هزار و ۷۱۰ کلاس تخریبی استان بوشهر در دستور کار قرار گرفته است.

به گزارش ندای استان،احمد محمدی‌زاده ظهر پنج شنبه در نشست با وزیر آموزش و پرورش بیان اینکه مهمترین دستگاه اجرایی آموزش و پرورش است و اظهار داشت: توجه به حل مشکلات آموزش و پرورش از جمله دانشگاه فرهنگیان استان بوشهر در اولویت قرار دارد.

وی دانشگاه فرهنگیان را مهمترین دانشگاه دانست و بیان کرد: برای حل مشکلات این مرکز آموزش عالی توجه ویژه‌ای شده است.

محمدی‌زاده با ضروری برشمردن توسعه هنرستان‌های فنی و حرفه‌ای و افزود: بر اساس ظرفیت‌های مختلف صنعتی، تولیدی، سرمایه‌گذاری و عمرانی استان بوشهر هنرستان‌ها توسعه می‌یابد.

وی با بیان اینکه یکی از هنرستان‌های مهم فنی استان بوشهر، در حوزه انرژی اتمی است گفت: عملیات اجرایی آن آغاز شده و هنرستان دوم نیز در سفر رئیس سازمان انرژی اتمی به بوشهر عملیات آن آغاز می‌شود.

استاندار بوشهر ساخت این هنرستان‌ها به لحاظ ساختمانی را در حد یک دانشکده بیان کرد و تصریح کرد: توسعه فضاهای آموزشی در استان بوشهر در دستور کار قرار گرفته است.

وی گفت: از هفته دولت تا هفته دفاع مقدس امسال ۳۲ مدرسه افتتاح و به فضاهای آموزشی این استان افزوده شده است.

محمدی‌زاده با بیان اینکه نوسازی کلاس‌های تخریبی در اولویت است، بیان کرد: نوسازی هزار و ۷۱۰ کلاس تخریبی در دستور کار قرار گرفته است.