حضور پرشور مردم استان بوشهر در راهپیمایی۱۳آبان
حضور پرشور مردم استان بوشهر در راهپیمایی۱۳آبان

ندای استان:مردم بوشهر در این روز مهم در شهرها و روستاهای مختلف در شهرستان‌های ۱۰ گانه با حضور حماسی در راهپیمایی ۱۳ آبان یک صدا فریاد مرگ بر آمریکا، اسرائیل، انگلیس، آل‌سعود و معاندان نظام سر دادند.

به گزارش ندای استان،مراسم راهپیمایی ۱۳ آبان مرکز استان بوشهر با شعار حماسه ایستادگی، مقاومت و استکبارستیزی در مسیر خیابان‌های منتهی به مصلا جمعه از بسیج مرکزی این شهر با حضور نماینده ولی فقیه در استان، امام جمعه، استاندار، خانواده معظم شهدا، جوانان، نوجوانان، کودکان، زنان و مردان با شکوه خاصی برگزار شد.

شرکت‌کنندگان در این راهپیمایی با شعارهای، بانی اغتشاشات آمریکاست آمریکا، عامل این جنایات آمریکاست آمریکا – حکومت آمریکا حکومت فاشیست است، کاخ سفید همیشه، حامی صهیونیسم است –  امروز روز ۱۳ آبان است ،  روز تصرف دژ شیطان است – امروز روز نصر جندالله است، یادآور هجرت روح الله است – شعار دانش‌آموز، مرگ بر آمریکا – شعار هر دانشجو ، مرگ بر آمریکا – شعار هر ایرانی، مرگ بر آمریکا جنایت دشمنان علیه اسلام، انقلاب اسلامی و ملت ایران را محکوم کردند.

حضور نوجوانان دختر و پسر دهه هشتاد در راهپیمایی

حضور نوجوانان دختر و پسر دهه هشتاد، مادران همراه به کودکان و نوزادان، سالمندان با وسائل توان‌بخشی در راهپیمایی ۱۳ آبان جلوه خاصی به این مراسم داده بود.

بر اساس گزارش خبرنگاران تسنیم در شهرستان‌های ۱۰ گانه استان بوشهر، مراسم راهپیمایی ۱۳ آبان در ۴۰ شهر و روستاهای پرجمعیت بوشهر، دشتستان، تنگستان، دشتی، جم، دیر، کنگان، عسلویه، گناوه و دیلم در امنیت کامل و با شکوه خاصی برگزار شد.

فریاد مرگ بر آمریکا در میدان‌های نفتی و گازی در دل خلیج‌فارس

گزارش خبرنگار تسنیم از منطقه پارس جنوبی و خارگ حاکی است کارکنان این مناطق نفتی و گازی با تجمع و راهپیمایی ضمن سر دادن شعار علیه آمریکا و کشورهای متخاصم، آشوب، اغتشاش، تخریب توسط معاندان نظام را محکوم کردند و خواستار برخورد با اغتشاشگران شدند.

کارکنان مستقر در سکو میدان‌های نفتی و گازی در دل خلیج‌فارس هم صدا با ملت ایران فریاد مرگ بر آمریکا، اسرائیل و انگلیس سر دادند.

جوان بوشهری که دست برادر کوچک در دست داشت در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم با اشاره به اینکه راهپیمایی ۱۳ آبان نماد استکبارستیزی است اظهار داشت: شرایط کشور این روزها به گونه‌ای است که باید حتما در صحنه حضور داشته باشیم تا از طریق دسیسه دشمنان محکوم کنیم.

جوانان اهداف معاندان نظام را دنبال نکنند

وی که شعار نوشته مرگ بر آمریکا در دست داشت اضافه کرد: تمام توطئه اغتشاش و آشوب از ناحیه کشورهای غربی و رژیم صهیونیستی است و باید جوانان اهداف معاندان نظام را دنبال نکنند و شناخت معاندان نظام یک ضرورت است.

خانم حدود ۴۵ ساله هم که نوزادش در بغل گرفته بود و شعار مرگ بر آمریکا سر می‌داد گفت: جنایت در عملیات تروریستی شاه چراغ شیراز با طراحی استکبار صورت گرفته که باید صف خود را از اغتشاشگران و آشوب‌طلب جدا کنیم.

وی خواستار برخورد با عاملان حادثه تروریستی شیراز شد و گفت: با اغتشاشگران که نسبت به شهادت رساندن مردم بیگانه و نیروهای امنیتی، انتظامی و بسیجی اقدام کرده‌اند باید برخورد قاطع قضایی شود.

حضور ملت در صحنه نقشه‌های شوم دشمنان را خنثی کرد

نماینده بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس نیز ضمن گرامیداشت ۱۳ آبان اظهار داشت: با توجه به شرایط کنونی، که دشمن به خیال خام خود قصد براندازی و تجزیه ایران اسلامی دارد، حضور ملت در صحنه این نقشه‌های شوم آنان را خنثی کرد.

عبدالکریم جمیری با قدردانی از حضور حماسی مردم در راهپیمایی ۱۳ آبان بیان کرد: ملت ایران با حضور در صحنه‌های مختلف اهداف دشمنان را ناکام گذاشتند و امروز بار دیگر مردم در روز ۱۳ آبان ضمن وفاداری خود به نظام و ولایت ترفند دشمنان را محکوم کردند.

وی ادامه داد: بدون تردید حضور پرشور مردم انقلابی ایران در راهپیمایی روز جمعه ۱۳ آبان مشت محکمی است بر دهان همه دشمنانی که به دنبال ایجاد ناامنی و اغتشاش و آشوب در کشور هستند.

عضو مجمع نمایندگان استان بوشهر در مجلس ضمن گرامیداشت یاد شهدای مدافع امنیت و حادثه جانسوز تروریستی در حرم مطهر شاه چراغ شیراز حضور حماسی آحاد مردم مؤمن و انقلابی خصوصاً دانش‌آموزان و دانشجویان در راهپیمایی ۱۳ آبان اقتدار نظام را نشان داد.

  • منبع خبر : تسنیم