تخصیص ۲۳ میلیارد تومان برای ورزش گناوه
تخصیص ۲۳ میلیارد تومان برای ورزش گناوه

ندای استان:فرماندار گناوه گفت: ۲۳ میلیارد تومان بودجه به حوزه ورزش این شهرستان در سال جاری پیش بینی و اختصاص یافته است.

به گزارش ندای استان،محمدتقی صفری روز پنجشنبه در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی افزود: از این مجموع ۹ میلیارد تومان از محل کمیته برنامه ریزی شهرستان اختصاص یافته و ۱۴ میلیارد تومان نیز از محل اعتبارات نفت پیش بینی شده است.

وی اظهارداشت: باتوجه به اینکه شهرستان در عرصه‌های مختلف ورزشی،  توانمند و ورزشکاران مستعد و مدال آور در سطح بین المللی دارد ، در تلاشیم که زیرساخت ها و امکانات لازم را برای آنها فراهم کنیم.

وی گفت: کمیته برنامه ریزی شهرستان در توزیع اعتبارات به فصل  ورزش شهرستان نگاه و توجه خاصی کرده است تا شاهد رشد و پیشرفت هرچه بیشتر این حوزه باشیم.

صفری افزود: شهرستان گناوه دارای ورزشکاران مستعد در بیشتر رشته ها بویژه دو و میدانی رده جانبازان و معلولان است که تاکنون در میادین بین المللی خوش درخشیدند و بارها پرچم جمهوری اسلامی را به اهتزاز در آوردند.

فرماندار گناوه ادامه داد: امیر خسروانی یکی از ورزشکاران جوان و مستعد این شهرستان است که به تازگی در مسابقات  دو و میدانی گرندپری کشور مراکش  در ماده پرش طول ،مدال طلا را از آن خود کرد و در جلسه شورای اداری از ایشان تجلیل شد.

وی بیان داشت:  یکی از نیازهای مهم ورزشکاران دو و میدانی کار شهرستان ، پیست تارتان بود که احداث آن در دستور کار قرار گرفت و در ردیف مصوبه های سفر سال گذشته رئیس جمهور به استان بوشهر  گنجانده شد.

فرماندار گناوه گفت: این پروژه  مطالبه دیرینه ورزشکاران دو و میدانی کار این شهرستان  بوده است که در هفته دولت امسال عملیات اجرایی آن آغاز شد.

وی افزود: برای احداث این پروژه  ۱۷۰ میلیارد ریال اعتبار  از محل سفر رئیس جمهور و استانی تامین شده است.