نویسندگان حوزه دفاع مقدس استان بوشهر تجلیل شدند
نویسندگان حوزه دفاع مقدس استان بوشهر تجلیل شدند

ندای استان:همزمان با هفته دفاع مقدس با حضور استاندار بوشهر، از نویسندگان آثار ادبی و هنری و مستندسازان دفاع مقدس استان بوشهر تجلیل شد.

به گزارش ندای استان،استاندار بوشهر در این آیین با گرامیداشت دهه آخر ماه صفر و تجلیل از رشادت‌ها و حماسه‌آفرینی رزمندگان در ۸ سال دفاع مقدس گفت: دشمن اکنون با استفاده از تمام ابزار رسانه‌ای، حق را باطل و باطل را حق جلوه می‌کند تا اهداف خود محقق کند.

احمد محمدی‌زاده نقش رسانه در جامعه را بسیار مهم دانست و با اشاره به واقعه کربلا و نقش امام سجاد علیه‌السلام و حضرت زینب (س) در افشاگری جنایات یزید بیان کرد که اکنون رسانه‌ها در حوزه دفاع مقدس و ایثارگری، سجاد‌ها و زینب‌های دفاع مقدس محسوب می‌شوند.

او از ساخت باغ موزه دفاع مقدس در استان بوشهر خبر داد و بیان کرد که امسال شرایط منابع مالی شهرداری‌های استان بهبود یافته و انتظار می‌رود شهرداری بوشهر در ساخت باغ موزه دفاع مقدس تسریع کند.

استاندار بوشهر با اشاره به وجود ۴۰ شهرداری در استان گفت: با توجه به منابع اعتباری شهرداری‌ها، لازم امسال هر شهرداری در چاپ و تهیه کتاب دفاع مقدس حمایت‌های لازم از نویسندگان داشته باشد تا پایان امسال ۴۰ عنوان کتاب در این عرصه تدوین و چاپ شود.

در این آیین از نویسندگان آثار ادبی و هنری و مستندسازان دفاع مقدس استان بوشهر تجلیل و از ۴۲ عنوان کتاب مکتوب، صوتی و تصویری در حوزه دفاع مقدس رونمایی شد.