نرخ جدید سرویس مدارس بوشهر مصوب شد
نرخ جدید سرویس مدارس بوشهر مصوب شد

ندای استان: رئیس شورای اسلامی شهر بوشهر گفت: نرخ جدید سرویس مدارس برای شهر بوشهر مصوب شد که بر این اساس نسبت به سال گذشته افزایش ۱۰۰ درصدی داشته است.

به گزارش ندای استان،وحید نیک‌روش روز یکشنبه در جمع خبرنگاران اعلام کرد: نرخ سرویس مدارس در کارگروه ماده ۱۸ ساماندهی سرویس مدارس مطرح و با افزایش ۱۰۰ درصدی نسبت به  سال گذشته به تصویب شورای اسلامی شهر بوشهر رسید و برای اجرا به شهرداری ابلاغ شده است.

وی عنوان کرد: هزینه ماهانه سرویس مدارس بندر بوشهر در سال گذشته ۲۰۰ هزار تومان بوده است، که امسال به ۴۰۰ هزار تومان رسیده است.

رئیس شورای اسلامی شهر بوشهر افزود: در نرخ گذاری سعی شده هم شرایط رانندگان دیده شود و هم فشار اقتصادی بالایی بر خانواده دانش آموزان وارد نشود.

وی بیان کرد: انتظار می‌رود همه دستگاه‌های مرتبط با سرویس مدارس شامل آموزش و پرورش، پلیس راهور، سازمان حمل‌ونقل بار و مسافر و سازمان صمت، در راستای ارتقای رفاه و امنیت دانش آموزان بر روند فعالیت رانندگان و شرکت‌های ارائه دهنده خدمات سرویس مدارس نظارت جدی داشته باشند و نرخ مصوب شورا نیز به صورت کامل رعایت شود.

نیک روش افزود: با توجه به اینکه پس از دو سال بیماری کرونا از اول مهرماه شاهد بازگشایی حضوری مدارس و دانشگاه‌ها خواهیم بود، لازم است سازمان حمل و نقل بار و مسافر  با هدف جلوگیری از ایجاد ترافیک شهری برنامه ریزی لازم را برای ساماندهی سرویس مدارس، تاکسی و اتوبوس‌های شهری داشته باشد تا شاهد رفاه حال دانش آموزان و دانشجویان باشیم.