تسریع احداث سالن ورزشی بانوان بندر گناوه
تسریع احداث سالن ورزشی بانوان بندر گناوه

ندای استان:نایب رئیس شورای اسلامی شهرستان گناوه گفت: سالن ورزشی بانوان این شهرستان که چندین سال از کلنگ زنی آن می گذرد و به دلیل نداشتن اعتبار متوقف شده بود با پیگیری های فرماندار و اداره ورزش و جوانان ، اعتباراتی درنظرگرفته شده است که باید هرچه سریع‌تر ساخت آن شروع شود

به گزارش ندای استان،ساناز مرادی روز جمعه در دیدار با سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان بوشهر افزود:  باتوجه به اینکه بانوان شهرستان سالن ورزشی اختصاصی ندارند و برای انجام تمرینات و برگزاری مسابقات به ناچار از سالن های مشترک  و در ساعات نامناسب باید استفاده کنند ، تسریع در احداث سالن ورزشی مختص آنها ، خواسته و مشکلات چندین ساله آنها رل برطرف خواهد کرد .

وی گفت: بانوان گناوه با کمترین امکانات، در سطحی ملی و بین المللی مدال‌ آور هستند که نیاز است توجه ویژه‌ای جهت تجهیز و فراهم کردن امکانات لازم برای این ورزشکاران شود.

مرادی افزود: در شهرستان گناوه  ورزشکاران و نخبه های ورزشی زیادی وجود دارد اما به لحاظ نبود  امکانات ورزشی این سرمایه ها رشد نمی کنند د و نیاز است که مسئولان استان و اداره کل ورزش و جوانان به این حوزه توجه ویژه‌ای داشته باشند.

رئیس کمیسیون عمران و عضو شورای اسلامی استان بوشهر  ادامه داد: این شهرستان از نظر سرانه ورزشی وضعیت خوبی ندارد و این موضوع در خور شان  ورزشکاران گناوه نیست.

وی  اظهارداشت: سالن حوادث  و  پیست دو و میدانی استادیوم شهید سراجی دچار اشکالاتی شده که به دلیل کمبود سالن جایگزین، بسیاری از ورزشکاران گناوه را سر درگم کرده است که انتظار داریم  در رفع آنها تسریع شود.

نایب رئیس شورای اسلامی شهرستان گناوه بیان کرد: شهرداری و شورای اسلامی شهر وظیفه خود می داند که در زمینه توسعه و تجهیز فضاهای ورزشی در حدامکان و بضاعتی که دارد حمایت و همکاری کند.

در پایان این جلسه با پیگیری‌های نایب رئیس شورای اسلامی شهرستان گناوه ، بخشی از هزینه اعزام جهت یکی از مربیان گناوه به مسابقات جهانی اختصاص داده شد و سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان بوشهر قول پیگیری هرچه سریع‌تر جهت آماده سازی پیست و سالن حوادث را داد.

همچنین در این جلسه مقرر شد با مشارکت و همکاری شورا و شهرداری شهر گناوه ،  اداره کل ورزش و جوانان ،فرمانداری گناوه و نماینده مجلس پس از بررسی‌های لازم،  ساخت زمین فوتبال شماره ۳  شهرستان گناوه آغاز شود.

  • منبع خبر : ایرنا