نیکوکاران دشتستانی سه طرح بهداشتی درمانی می‌سازند
نیکوکاران دشتستانی سه طرح بهداشتی درمانی می‌سازند

ندای استان:سه نیکوکار شهرستان دشتستان قرار است یک مرکز تسهیلات زایمانی در تنگ ارم، یک آزمایشگاه در برازجان و یک پایگاه اورژانس در قلعه‌سفید بسازند که در مجموع ۲۲ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان هزینه اولیه آن‌ها است.

به گزارش ندای استان،قرار است سه طرح در بخش سلامت در شهرستان دشتستان ساخته شود، که یکی از این سه طرح، آزمایشگاه مرکزی برازجان است که نیکوکار «مهدی مؤید» آن را با زیربنای ۲ هزار متر مربع با اعتبار ۲۰ میلیارد تومان در ۱۸ ماه خواهد ساخت.

طرح دیگر مرکز تسهیلات زایمانی در تنگ ارم است که نیکوکار «ناهید اخلاقی بهرام‌آبادی» آن را با زیربنای ۱۴۸ مترمربع با اعتبار یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان در ۶ ماه می‌سازد.

طرح سوم نیز پایگاه اورژانس جاده‌ای قلعه‌سفید است که نیکوکار «ابراهیم عمرانی» آن را با زیربنای ۱۲۵ مترمربع با اعتبار یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان در ۶ ماه می‌سازد.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی بوشهر در نشست با این نیکوکاران گفت: زمین هر سه طرح خیرساز را دانشگاه علوم پزشکی در اختیار آنان قرار داده که نقشه‌های آن‌ها بر اساس استاندارد‌های روز و نیاز‌های دانشگاه طراحی می‌شود و پس از تکمیل سازه نیز، تجهیز و بهره‌برداری آن‌ها بر عهده دانشگاه علوم پزشکی خواهد بود.

دکتر حسن ملکی‌زاده افزود: برای ساخت طرح‌های درمانی دست نیاز و یاری سوی تمامی خیران در بخش سلامت دراز می‌کنیم و امیدواریم در تمامی شهرستان‌ها نیکوکاران به یاری بخش سلامت بشتابند.