زنان و دختران استان نسبت به عفاف و حجاب مقید هستند
زنان و دختران استان نسبت به عفاف و حجاب مقید هستند

ندای استان:معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر : زنان و دختران استان بوشهر نسبت به عفاف و حجاب مقید و دغدغه‌مند هستند.

به گزارش ندای استان،اکبر پورات در کارگروه اشتغال خانواده‌های شاهد و ایثارگر استان بوشهر با گرامیداشت روز ملی عفاف و حجاب، گفت: توسعه فرهنگ عفاف و حجاب نیازمند حرکت دسته جمعی و همراهی و مشارکت آحاد مردم در کنار اجرای برنامه‌های فرهنگی و آموزشی است.
وی حجاب را نماد تمدن ایرانی و اسلامی دانست و افزود: همه تلاش ما باید بر این باشد که با تاسی از روش، منش و سیره ائمه معصومین و در راس آن‌ها حضرت فاطمه زهرا (س) در راستای توسعه و ترویج فرهنگ دینی و فریضه امر به معروف و نهی از منکر، برنامه‌های دشمنان را خنثی کرده و اجازه ندهیم موضوع عفاف و حجاب زن ایرانی دست مایه آنان برای رسیدن به اهداف استعماری آنان شود.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر عنوان کرد: زنان و دختران استان بوشهر نسبت به اصل ضروری عفاف و حجاب مقید و دغدغه‌مند هستند و مسئولین، فعالین فرهنگی و دینی که در انجام اقدامات و برنامه‌های موثر در راستای ارتقاء فرهنگ عفاف و حجاب تلاش می‌کنند.
وی با تاکید بر اینکه یکی از اولویت‌های بنیاد شهید و امور ایثارگران استان باید ایجاد اشتغال و مسکن برای خانواده‌های شاهد و ایثارگر باشد، ادامه داد: همچنین مسائل درمانی همه جانبازان به‌خصوص جانبازان شیمیایی وقطع نخاع مورد توجه ویژه بنیاد شهید قرار گیرد.
پورات، اقتدار و امنیت امروز کشور را مدیون ایثارگری و فداکاری شهیدان و ازخودگذشتگی جانبازان، آزادگان و رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس دانست و افزود: در طول یکسال اخیر با توجه به نگاه ویژه استاندار بوشهر اقدامات شایسته‌ای در جهت خدمت به خانواده‌های معزز شهدا و ایثارگران و تکریم این قشر معزز در استان بوشهر انجام گرفته است و باید بیش‌ازپیش در جهت ارائه خدمات شایسته و درخور شأن به این قشر معزز تلاش لازم صورت گیرد.