حضور چشمگیر سرمایه گذاران خارجی در بوشهر
حضور چشمگیر سرمایه گذاران خارجی در بوشهر

ندای استان:معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار بوشهر گفت: حمایت مسئولان استان سبب استقبال و گرایش چشمگیر سرمایه گذاران خارجی برای سرمایه گذاری در زمینه های مختلف بویژه در زمینه گردشگری و کشاورزی در استان شده است.

به گزارش ندای استان،روابط عمومی استانداری بوشهر روز پنجشنبه به نقل از علی باستین افزود: پیگیری برای حل مشکلات واحدهای تولیدی و سرمایه گذاری‌های موجود رغبت را برای سرمایه گذاری در استان افزایش داده و شاهد مراجعه سرمایه گذاران توانمند برای سرمایه گذاری در استان هستیم.

وی ادامه داد: آبزی پروری و فرآوری محصولات شیلاتی،  نخیلات و فرآوری خرما،کشاورزی نوین، گردشگری ساحلی و صنایع پایین دستی نفت و گاز  از جمله ظرفیت‌ها و فرصت‌های سرمایه گذاری در استان بوشهر به شمار می رود.

باستین اظهار کرد:  از هر گونه سرمایه گذاری در استان بوشهر حمایت می کنیم و موانع را از پیش پای سرمایه گذار برخواهیم داشت.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار بوشهر گفت: این روزها شاهد حضور مستمر سرمایه گذاران توانمند از داخل و خارج از کشور هستیم که این امر امید بخش و نوید دهنده آینده ای روشن برای رونق و توسعه استان بوشهر است .

باستین با توجه به طرح آمایش سرزمینی، پراکنش عادلانه سرمایه گذاری‌ها، حفظ مسایل زیست  محیطی در مسیر توسعه استان را مد نظر و مهم عنوان کرد.

وی یادآور شد: اراده  و تاکید مدیریت ارشد استان بر جذب و حمایت از سرمایه گذاری است و در این راستا خود را مکلف به همراهی با کسانی می‌دانیم که می‌خواهند آینده بهتری در این جغرافیای زرخیز رقم بزنند.