انجام سفر‌های ناوگان اتوبوس رانی بوشهر با کمترین تاخیر
انجام سفر‌های ناوگان اتوبوس رانی بوشهر با کمترین تاخیر

ندای استان:مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهر گفت: با اجرای طرح یکپارچه هوشمند بلیت سفر و هوشمند سازی ساعات حرکت اتوبوس‌ها، سفر با اتوبوس در استان با کمترین تاخیر انجام می‌شود.

به گزارش ندای استان،عبدالکریم اخترشناس افزود: برای اطمینان از حرکت به موقع اتوبوس‌ها و رضایت مسافرین طرح ویژه کنترل تاخیر در مبدا و حین سفر ناوگان اتوبوس‌های مسافربری همزمان با سراسر کشور از تاریخ ۱۲ تیرماه در استان اجرا شده و تا ۲۱ تیر ادامه دارد.

وی گفت: به موجب این طرح هرگونه تاخیر در حرکت و حین سفر اتوبوس‌های بین شهری استان در پایانه‌های مسافربری بوشهر و پایانه‌های عمومی مسافر کنترل می‌شود.

اخترشناس بیان کرد: در استان به علت استفاده از سامانه هوشمند بلیت سفر، ساعت حرکت اتوبوس‌ها به گونه‌ای تنظیم شده که سفر ناوگان با کمترین تاخیر انجام می‌شود و چنانچه اتوبوس در ساعت تعیین شده حرکت نکند سامانه به صورت اتوماتیک مسافر را به اتوبوس بعدی آماده سفر انتقال می‌دهد.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان گفت:در رسیدگی به تخلفات بخش حمل و نقل مسافر جدی هستیم و با در نظر گرفتن حق و حقوق مسافرین آماده هستیم در کمترین زمان به تخلفات احتمالی رسیدگی کنیم.

وی اظهار داشت: سامانه پیامکی ۲۰۰۰۱۴۱ سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای بصورت شبانه روزی آماده دریافت نظریات مردمی است و انتظار داریم مردم نظریات خود را با این سامانه در میان بگذارند.