آغاز عملیات اجرایی ۳۹ پروژه درمانی در استان بوشهر
آغاز عملیات اجرایی ۳۹ پروژه درمانی در استان بوشهر

ندای استان:در آئینی عملیات ساخت ۳۹ پروژه درمانی وبهداشتی در سطح استان بوشهر با اعتبار بالغ بر ۱۲۴ میلیارد تومان آغاز شد.

به گزارش ندای استان،معاون بهداشت و درمان دانشگاه علوم پزشکی بوشهر  در حاشیه آیین نمادین آغاز ساخت این پروژه ها در گفت گو با ایرنا در برازجان گفت: این پروژه ها در راستای تقویت و  محرومیت زدایی در مراکز بهداشتی  درمانی و مراکز جامع سلامت استان اجرا می شوند.

قاسم برجوئی افزود: باتوجه به فرسودگی مراکز درمانی  و بهداشتی این پروژه ها در بازه زمانی شش  تا ۹ ماهه ساخت و تحویل مراکز می شود.

فرماندار دشتستان نیز گفت: سرانه بهداشت و درمان در دشتستان از سطح استانی و ملی پایین تر است که در همین راستا با تلاش های صورت گرفته برای ۱۶ پروژه حوزه بهداشتی و درمانی در حوزه روستایی اعتباری معادل ۶۸ میلیارد تومان اختصاص داده شده است.

احمد بنافی افزود:۵۰ درصد اعتبار تحقق پیدا کرده و امروز نیز شش پروژه آن در بخش های مرکزی ، آبپخش و شبانکاره کلنگ زنی شد و ان شاله تا دهه فجر به بهره برداری خواهد رسید.

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی نیز گفت: وضعیت حوزه درمان در دشتستان مناسب و مساعد نیست .

ابراهیم رضایی افزود:تکمیل بیمارستان ۱۷ شهریور  ، اورژانس بیمارستان شهید گنجی ،احداث ساختمان پانسیون پزشکی بیمارستان شهید گنجی و کلینیک تخصصی درمانی برازجان از پروژه های اولویت دار بهداشت و درمان دشتستان است.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دشتستان نیز گفت: امروز عملیات ساخت شش پروژه بهداشتی و درمانی شامل خانه بهداشت روستایی در روستاهای سرکره ،قراولخانه ، محمد جمالی و عطیبه و میاندشت و حوزه  پایگاهی بهداشتی و درمانی بهرام آباد آبپخش آغاز شد.

ماریا خویش دوست افزود: میزان اعتبار تخصیص یافته برای ساخت این شش پروژه بالغ بر ۷۷ میلیارد تومان از محل طرح محرومیت زدایی است.