فراخوان جشنواره تولید محتوای رسانه‌ای در بوشهر
فراخوان جشنواره تولید محتوای رسانه‌ای در بوشهر

ندای استان:مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر از فراخوان جشنواره تولید محتوای رسانه‌ای خبر داد و گفت: استفاده از توان مردمی برای چرخش محتواهای روز در فضای مجازی در مقابل حجم گسترده تولیدات منفی مهمترین هدف برگزاری این جشنواره است.

به گزارش ندای استان،عبدالرحیم افروغ روز پنجشنبه در گفت‌وگو با ایرنا، افزود: امروز در فضای مجازی با حجم گسترده‌ای از تولیدات مخرب و منفی روبه‌رو هستیم و این رویداد با هدف انگیزه بخشی به عموم مردم مسلمان بوشهر به ویژه جوانان برای مشارکت در تولید محتوای رسانه‌ای مطلوب برگزار شده است.

وی ادامه داد: امروز بخش عمده‌ای از افکار عمومی در فضای مجازی شکل می‌گیرد و نقش بسزایی در تفکر و تصمیم‌گیری افراد دارد، بنابراین فعالیت و تولید محتوا در این عرصه بازخورد و اثرگذاری بسیاری دارد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر اظهار کرد: اگر بتوانیم با حضور موثر در این عرصه، از زبان نرم هنر استفاده و محتوای روزآمد و در دسترس تولید کنیم تا به آسانی در اختیار عموم مردم قرار گیرد بهترین اثرگذاری را دارد.

افروغ اضافه کرد: این اثرگذاری می‌تواند زمینه تغیر اندیشه و رفتار را در سطح جامعه فراهم کند.

وی اعلام کرد: رویداد تولید محتوای رسانه ای با موضوع دهه کرامت آغاز شده است و پس از تجمیع آثار با تشکیل یک هیات داوران، آثار در سه شاخص سوژه یا ایده، محتوا و ویژگی‌های فنی سنجیده می‌شود.

عموم مردم برای شرکت در رویداد تولید محتوای رسانه‌ای می‌توانند آثار خود را در قالب‌های عکس نوشته، پوستر، موشن گرافیک، اینفوگرافیک، دیجیتال پینت و فیلم کوتاه از ۱۵ تا ۳۱ خرداد ماه به شماره ۰۹۹۴۰۴۷۰۶۴۴ ارسال کنند.

این رویداد فرهنگی با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، مرکز کارآفرینی و نوآوری دانشگاه خلیج فارس، سازمان فضای مجازی سراج و حوزه مقاومت بسیج کربلا شهرستان بوشهر برگزار شده است.