بوشهر جزو ۷ استان برتر کشور در حوزه ارتباطات
بوشهر جزو ۷ استان برتر کشور در حوزه ارتباطات

ندای استان:معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: بوشهر جزو هفت استان برتر کشور در حوزه ارتباطات است .

به گزارش ندای استان، رضا باقری اصل در جمع مدیران و مسئولین شهرستان دشتستان افزود: با وجود این موفقیت ها و دستاوردها باز هم تلاش می کنیم که ارتباطات استان بوشهر به ۱۰۰ درصد برسد و کیفیت خدمات نیز افزایش یابد.

معاون وزیر ارتباطات و فن آوری خاطر نشان کرد: امروزه کسب و کارها و خدمات دولت و خدمات حوزه سلامت و الکترونیک دارای پیشرفت و خدمات خوبی است که به کمک فن آوری اطلاعات شکل گرفته است.

وی خاطر نشان کرد: از برنامه های جدید دولت توسعه اقتصاد دیجیتال است که با تفویض اختیار که بر اساس اصل ۱۲۷ و ۱۳۸ قانون اساسی است کارگروه ویژه ای را تشکیل داده و با همراهی شش وزارت خانه دنبال تسهیل دسترسی کسب و کارها به داده ها و خدمات دولتیم و تلاش می کنیم که هر چه زودتر به بازارهای کشور راه پیدا کنند.

باقری تصریح کرد: تمرکز این کارگروه بر حوزه اقتصاد دیجیتال است که ان شا الله خبرهای خوبی در این کارگروه در آینده خواهیم شنید.

وی بیان داشت: برنامه های جاری وزارت ارتباطات در حوزه خدمات اجباری ارتباطات که به لطف و با تعهد وزیر در مجلس شورای اسلامی همراه بود بخشی از آنها تا آخر سال ۱۴۰۱ و بخشی نیز تا شش ماهه اول سال ۱۴۰۲ شاهد تکمیل ارتباطات و تعهدات اتصال صد درصدی روستاهای بالای ۲۰ خانوار خواهیم بود.

باقری اضافه کرد: در حوزه پوششی راه ها تعهدات ارتباطات را امروز بررسی کردیم و قول هایی را اپراتورها برای تکمیل پوشش راه  و مناطق ویژه ای از استان را داشته و ما نیز با کمک نماینده و فرماندار این مسائل را پیگیری می کنیم تا این مشکلات هر چه سریعتر تسهیل و رفع شود.