صعود شاهین بندر عامری به لیگ دسته اول
صعود شاهین بندر عامری به لیگ دسته اول

ندای استان:تیم فوتبال شاهین بندر عامری سه هفته به پایان لیگ دسته دوم به لیگ آزادگان صعود کرد.

به گزارش ندای استان،تیم فوتبال شاهین بندر عامری با برتری پرگل چهار بر یک برابر شهید قندی یزد در هفته بیست و سوم رقابت‌های لیگ دسته دوم باشگاههای کشور صعود خود را به فصل آینده رقابت‌های لیگ دسته اول باشگاههای کشور مسجل کرد.

تیم فوتبال شاهین بندر عامری که پیش از برگزاری این هفته با مجموع ۴۵ امتیاز در رتبه نخست گروه دوم رقابت‌های لیگ دسته دوم باشگاهی کشور قرار داشت امشب با برتری پرگل۴ بر ۱ خود برابر شهید قندی یزد ۴۸ امتیازی شد با اختلاف ۱۰ امتیاز در سه هفته مانده به پایان رقابت‌ها به صورت قطعی به رقابت‌های لیگ دسته اول باشگاههای کشور صعود کرد.

صعود شاهین بندرعامری در شرایطی اتفاق می‌افتد که در فصل جاری رقابت‌های لیگ یک تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر دیگر نماینده استان بوشهر با تجربه و دست و پنجه نرم کردن مشکلات شدید مالی و با قرارگیری در رتبه هفدهم جدول رده‌بندی این رقابت‌ها به فصل آینده رقابت‌های لیگ دسته دوم باشگاههای کشور سقوط کرده است.

با صعود دیگر نماینده استان بوشهر که نام شاهین را با خود یدک می‌کشند فصل آینده جایگزین تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر خواهد بود که در فصل جاری لیگ یک با بی‌مهری وعدم حمایت مسئولین به رقابت‌های لیگ دو سقوط کرد. با این اوصاف فصل آینده تیم شاهین بندرعامری در رقابت‌های لیگ دسته اول به جای شاهین شهرداری بوشهر و تیم شاهین شهرداری به جای شاهین بندرعامری در رقابت‌های لیگ دو شرکت خواهد کرد.

به گزارش فارس، هدایت تیم فوتبال شاهین بندرعامری برعهده مهدی کریمیان بازیکن سابق فجرسپاسی، ذوب آهن، برق شیراز، سپاهان، تراکتور و استقلال می‌باشد؛ در این میان با صعود شاهین بندرعامری رقابت‌های لیگ یک مهدی کریمیان که اولین سال حضورش در کسوت سرمربیگری را تجربه می‌کرد تجربه شیرینی را بدست آورد.