آغاز مانور مشترک بازرسی و نظارت بر نحوه عرضه کالاها در بوشهر
آغاز مانور مشترک بازرسی و نظارت بر نحوه عرضه کالاها در بوشهر

ندای استان:مانور مشترک بازرسی و نظارت بر نحوه عرضه اجناس در بازار با اولویت کالاهای اساسی روز سه شنبه در استان بوشهر آغاز شد.

به گزارش ندای استان،معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر در گفت وگو با ایرنا گفت: براساس تکلیفی که وزیر صمت به همه استان‎ها ابلاغ کرده عملیات نظارت و بازرسی از بازار عرضه کالاها را به همه استان‌‎ها تکلیف کردند که به صورت پی در پی تا روز پنجشنبه این هفته تداوم دارد که احتمال تمدید آن نیز وجود دارد.

رضا جمالی بیان کرد: هدف اصلی طرح آرامش بخشی به وضعیت بازار است و بررسی چالش‌ها و مشکلات احتمالی و برطرف کردن آنها است.

جمالی ادامه داد: در این بازرسی‎ها چنانچه تخلف‌هایی در سطح بازار رخ دهد و اجحافی در حق مردم صورت گیرد براساس قانون با همکاری دستگاه‌های ذیصلاح با متخلفان برخورد می‎شود.

وی اظهار کرد: در همین طرح نظارتی مانند تعزیرات حکومتی، اتاق اصناف، جهاد کشاورزی، بسیج اصناف، شرکت شهرک‌های صنعتی حضور موثر دارند و این طرح ظرف سه روز با قوت و جدیت تمام در مرحله نخست با هدف رفع مشکلات و موانع بازار و در مرحله دوم در برخورد جدی و بدون اغماض به اجرا در می‌آید.

وی یادآور شد: در اجرا مانور مشترک بازرسی و نظارت بر نحوه عرضه کالاها ۸۰ تیم سه تا چهار نفره از سطح بازار بازدید می‌کنند.

جمالی اظهار کرد: در پایان هر روز نیز گزارش عملکرد استان بوشهر در موضوع نظارت بر بازار به مسئولان استان و  وزیر صنعت، معدن و تجارت اطلاع رسانی می‌شود.

وی در مورد کمبود برخی از کالاها در بازار نیز اظهار کرد: همه دولت‎‌مردان بر اینمتمرکز  هستند تا مردم  عزت‌مند کشور احساس هیچ گونه کمبودی نداشته باشند، پیگیری مکرری از دستگاه‌های مختلف در حال انجام است تا کمبودهای مقطعی نیز بلافاصله برطرف شود.

  • منبع خبر : ایرنا