ندای استان:مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری بوشهر گفت: دوستانی که این روزها مداوم خدمات و موفقیت های دولت انقلابی و جهادی را نقد و حتی تحریف می‌کنند، فرصتی هم برای نقد خویش اختصاص دهند و اخلاقی تر نقد کنند.

به گزارش ندای استان،جواد لقمان زاده روز شنبه در جلسه شورای اداری گناوه با دستورکار آیین تکریم و معارفه معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار این شهرستان افزود: باید  اجازه داد، نقد خویشتن  به گفتمان مسلط اجتماعی تبدیل شود و  اگر به دنبال هم افزایی اخلاقی باشیم ، جامعه جای بهتری قرار خواهد گرفت.

وی با بیان اینکه نقد خوب است،  گفت: تحلیل و نقد کنید اما باید این نقدها  منطقی و اخلاقی باشد.

لقمان زاده اظهارداشت: توسعه و پیشرفت اتفاق نمی افتد مگر اینکه عقلانیت، اتحاد همدلی و هم افزیی  وجود داشته باشد.

مدیرکل سیاسی ، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری بوشهر گفت: توسعه و پیشرفت تصادفی، اتفاقی، خریدنی و واردکردنی  نیست بلکه  شعور سیاسی و اجتماعی، رسانه، مردم‌داری ، شکل دادن به سرمایه اجتماعی، مدارا، مسئولیت پذیری و وظیفه شناسی از  الزامات توسعه هستند.

وی بیان کرد: برای توسعه سیاسی تعاریف مختلفی وجود دارد که یکی از آنها، افزایش ظرفیت نظام در پاسخگویی به نیازها و خواسته های مردم است.

مدیرکل سیاسی استانداری بوشهر: منتقدان دولت، خودشان را هم نقد کنند

وی با اشاره به اینکه، توسعه سیاسی، اهداف مختلفی دارد، افزود: پیشرفت، صنعتی شدن، رفع فقر و  وابستگی، ایجاد تحولات ساختاری در تمام بخش های جامعه از اهداف توسعه سیاسی برای  گذر از حالت نامطلوب گذشته به حالت مطلوب و شرایطی بهتر است.

مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری بوشهر، با تقدیر از تلاش و زحمات چندین ساله معاون سابق سیاسی ، امنیتی و اجتماعی فرمانداری گناوه گفت: معاون جدید در کنار و باهدایت فرماندار، اعضای شورای تامین و اداری، در جهت تحقق برنامه های سیاسی و  اجتماعی دولت و ارتقای حضور مردم در فعالیت های سیاسی و اجتماعی برنامه ریزی و مشارکت کند.

وی بیان کرد:  زمینه سازی برای فعالیت مطلوب احزاب و تشکل های سیاسی، مدیریت مسایل و آسیب های فرهنگی و اجتماعی، نظارت بر ساماندهی متکدیان، کودکان خیابانی و کار، آسیب دیدگان اجتماعی ، ارتباط با نخبگان سیاسی، افراد ذی نفوذ سیاسی، مدهبی و فرهنگی، هماهنگ با بخشداری ها برای تحقق سیاست های عمومی دولت، تجزیه و تحلیل و ریشه یابی جرایم و تخلفات احتمالی سیاسی و امنیتی و اتخاذ تدابیر لازم در برنامه کاری معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی فرمانداری گناوه مدنظر باشد.

در این آیین محمد اسدی به عنوان معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار شهرستان گناوه معرفی و از زحمات و تلاش های چندین ساله معاون سابق دانیال اسفندیاری تقدیر و تجلیل به عمل آمد.

  • منبع خبر : ایرنا