نادر طالب زاده یک رییسعلی دلواری در عرصه هنر و رسانه بود
نادر طالب زاده یک رییسعلی دلواری در عرصه هنر و رسانه بود

ندای استان:نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: مرحوم نادر طالب زاده از جمله کسانی بود که در عرصه جهاد و مقاومت پیشگام و چشم بیدار انقلاب اسلامی بود.

به گزارش ندای استان،مراسم بزرگداشت مجاهد عرصه هنر و رسانه مرحوم نادر طالب زاده با حضور جمعی از مسئولان استان و اهالی رسانه و هنر در حسینیه عاشقان ثارالله بوشهر برگزار شد.
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر در این آیین با بیان اینکه آن هنرمند انقلابی با آثار مستند و برنامه‌های تلویزیونی در راه تبیین اندیشه اسلامی و گفتمان انقلاب گام بر می‌داشت افزود: یکی از ویژگی‌های بارز مرحوم طالب‌زاده شناخت نظام استکباری و افشای تفکرات صهیونیستی بود.
آیت‌الله صفایی بوشهری افزود: در عرصه جهاد و مقاومت و در زمانی که بسیاری از تولیدات هنری هم نوا با محصولات هنری استکبار بود، وی دست به تولید محتوا‌ها و برنامه‌هایی زد که در راستای هنر انقلاب اسلامی بود.
وی مرحوم نادر طالب زاده را یک رییسعلی دلواری در عرصه هنر و رسانه دانست و افزود: در زمان رییسعلی دلواری برخی‌ها در خانه نشستند و سخن نمی‌گفتند، اما رییسعلی دلواری حماسه مقاومت آفرید و طالب زاده هم اینچنین در عرصه هنر طلوع کرد.
امام جمعه بوشهر تاکید کرد: آن هنرمند انقلابی می‌تواند یک الگو برای تمامی هنرمندان و اصحاب رسانه‌ای باشد که خواهان رشد و کمال هستند.
آیت‌الله صفایی بوشهری با بیان اینکه جنگ رسانه‌ای دشمن بسیار حساب شده به دنبال نفوذ در دل‌ها و مدیریت افکار عمومی است، اظهار کرد: جهان استکبار با ایجاد جنگ نرم به دنبال ایجاد بردگی مدرن است.
مرحوم طالب زاده فعالیت هنری‌اش را از سال ۱۳۵۹ در صدا و سیما با ساخت فیلم‌های مستند آغاز کرد و علاوه بر مستندسازی، دبیر کنفرانس بین‌المللی افق نو، دبیر جشنواره فیلم عمار و از افراد موثر در تاسیس شبکه افق سیما بود.