حوزه علمیه خواهران بوشهر ثبت‌نام می‌کند
حوزه علمیه خواهران بوشهر ثبت‌نام می‌کند

ندای استان:مدیر حوزه علمیه خواهران استان بوشهر گفت: حوزه‌ علمیه از خواهران واجد شرایط برای تحصیل در حوزه‌های علمیه برای سال تحصیلی ۱۴۰۲-۱۴۰۱ ثبت نام می‌کند.

به گزارش ندای استان،حجت‌الاسلام علی اکبر اسماعیلی روز سه‌شنبه در جمع خبرنگاران از آغاز پذیرش حوزه علمیه در سراسر استان بوشهر خبر داد و گفت: پذیرش طلبه در حوزه علمیه بانوان در ۲ مقطع عمومی و تکمیلی انجام می‌شود که در مقطع عمومی در ۲ سطح سیکل و دیپلم این کار انجام می شود.

او می‌گوید: افرادی می‌توانند در سطح سیکل ثبت نام کنند که پایه نهم متوسطه را حداقل با معدل ۱۵ به پایان رسانده و حداکثر ۱۸ سال سن داشته باشند و دارندگان مدرک دیپلم نیز با حداقل معدل ۱۴ و حداکثر ۴۰ سال سن می‌توانند در حوزه علمیه خواهران ثبت نام کنند.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان بوشهر گفت: ثبت نام تا اردیبهشت‌ ادامه دارد و داوطلبان می‌توانند با مراجعه به سایت اطلاع رسانی حوزه علمیه خواهران کشور به نشانی www.whc.ir و یا به‌صورت حضوری با مراجعه مدراس علمیه ثبت‌نام کنند.

اسماعیلی ظرفیت پذیرش در حوزه علمیه خواهران در مقطع سطح ۲ را ۳۳۰ نفر است و در مقطع سطح ۳ بدون محدودیت اعلام کرد.

او می‌گوید: هم‌اکنون ۱۲ واحد آموزشی خواهران در سطح استان فعال است که از این تعداد ۹ واحد در سطح دیپلم، ۲ واحد نیز در سطح سیکل و یک واحد آموزش عالی مشغول به فعالیت هستند.