ندای استان:همزمان با نخستین روز از ماه مبارک رمضان ماه مهمانی خان رحمت الهی استاندار بوشهر در ضیافت مهربانی که با حضور مددجویان کودک بدون سرپرست مراکز بهزیستی این استان برگزار شد شرکت کرد.

به گزارش ندای استان،روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان بوشهر روز دوشنبه به نقل از  استاندار بوشهر در این آئین معنوی اعلام کرد: ماه مبارک رمضان فرصت مناسبی است که تا با توجه به سیره امام علی(علیه السلام) از ایتام هم حمایت شود.

احمد محمدی زاده افزود: : رفع مشکل مسکن فرزندانی که از مراکز بهزیستی ترخیص می شوند باید در اولویت برنامه های تعیین شده برای این افراد باشد.

وی خطاب به کودکان مددجوی بهزیستی بوشهر اظهارداشت: خدمت به شما یک کار ارزشمند است و کسانی که سعادت خدمت در این مجموعه را پیدا کرده اند بدون تردید مورد لطف الهی واقع خواهند شد.

استاندار بوشهر در ضیافت مهربانی مددجویان بهزیستی شرکت کرد

محمدی زاده با تقدیر از خدمات خالصانه و مهربانانه مربیان مراکز بهزیستی بوشهر تصریح کرد: با وجود مربیان و خیرانی که زندگی خود را وقف شما کرده اند هرگز نباید احساس کنید بدون سرپرست هستید و این بزرگواران با محبت خالصانه این خلا را جبران کرده اند و شما هم به آینده امیدوار باشید.

اسدی راد  مدیرکل بهزیستی استان بوشهر نیز گفت: تهیه سبد غذایی، برگزاری مراسم افطاری خاص افراد توسط خیرین، معرفی رایگان مددجویان به پزشکان داوطلب، برگزاری نشست شورای مشارکت‌های مردمی، هماهنگی با شرکت‌ها جهت حمایت بیشتر از افراد نیازمند و برنامه ریزی و هماهنگی با دستگاه‌های مرتبط برای جمع آوری زکات فطره از دیگر بخش‌های طرح ضیافت مهربانی است.