باند سارقین و خریداران اموال سرقتی منهدم شد
باند سارقین و خریداران اموال سرقتی منهدم شد

ندای استان:رئیس پلیس آگاهی استان بوشهر با اشاره به کاهش وقوع مجموع جرایم سرقت در ایام نوروز گفت: با تلاش شبانه‌روزی ۹۰ درصد وقوع جرائم خشن در این ایام کشف و باند سارقین و خریداران اموال سرقتی متلاشی شد.

به گزارش ندای استان،سرهنگ جوشن سهرابی ظهر امروز در جمع خبرنگاران در بوشهر با اشاره به امنیت پایدار در استان اظهار داشت: استان بوشهر در ایام نوروز پذیرا مسافران از استان‌های مختلف بود که گردشگران از امنیت پایدار و آرامش مطلوب برخوردار بودند.

وی با اشاره به اجرا طرح ویژه نوروزی مقابله با سرقت تصریح کرد: با تلاش‌های انجام شده و رعایت شهروندان وقوع مجموع جرایم در تعطیلات نوروز در استان بوشهر کاهش داشته است.

رئیس پلیس آگاهی استان بوشهر افزود: با اجرا طرح ویژه مقابله با سرقت در تعطیلات نوروزی و استقرار گشت‌های محسوس و نامحسوس خوشبختانه شاهد کاهش وقوع جرایم سرقت بوده‌ایم.

سهرابی نسبت کشف به وقوع مجموع جرائم سرقت در این ایام ۱۰۰ درصد دانست و خاطر نشان کرد: در این ایام چند باند سارق و خریداران اموال سرقتی شناسایی و متلاشی شد.

وی با بیان اینکه با تلاش شبانه‌روزی ۹۰ درصد وقوع جرائم خشن در این ایام کشف شده است تصریح کرد: همه قتل‌های صورت گرفته در سال جاری و یک فقره قتل مربوط به سال گذشته کشف و متهمان دستگیر شدند.

رئیس پلیس آگاهی استان بوشهر از کاهش ۳ درصدی وقوع سرقت در ۱۴ روز نخست فروردین نسبت به مدت مشابه سال گذشته در استان خبر داد و یادآور شد: طرح‌های پیشگیری از وقوع سرقت در استان در حال اجرا است که امید می‌رود بتوان با همراهی عالمان دینی و حمایت مردم شاهد اجرا موفقیت این طرح باشیم.