حادثه رانندگی در بزرگراه برازجان- بوشهر ۲ کشته برجا گذاشت
حادثه رانندگی در بزرگراه برازجان- بوشهر ۲ کشته برجا گذاشت

ندای استان:رئیس پلیس راه استان بوشهر گفت: بر اثر برخورد پراید با ۲ تبعه افغانستان در بزرگراه برازجان- بوشهر (محدوده منطقه ویژه اقتصادی بوشهر) هر دو نفر جان باختند.

به گزارش ندای استان،سرهنگ صادق مزارعی روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: این حادثه در حین عبور این عابران پیاده از عرض بزرگراه خلیج فارس رخ داد.

وی بیان کرد: علت دقیق این حادثه از سوی کارشناسان پلیس راه در دست بررسی است.

مزارعی اظهار کرد: برای پیشگیری و کاهش حوادث جاده ای از روز پنجشنبه هفته جاری تا شنبه هفته آینده به عنوان سه روز پایانی تعطیلات نوروزی تردد کامیون‌ها به استثنای موارد خاص مانند کامیون‌های حامل مواد غذایی و دارویی در همه راه های‌ استان بوشهر ممنوع می‌شود.

وی ادامه داد: از ابتدای طرح نوروزی پلیس تنها تردد کامیون های حامل مصالح ساختمانی ممنوع بود که از روز پنجشنبه این مدیریت برای همه کامیون‌ها نیز اعمال می شود.

مزارعی اظهار کرد: در سه روز پایانی تعطیلات انتظار می‌رود رانندگان موتورسیکلت‌ها با هدف جلوگیری از حوادث ناگوار در مسیر رسیدن به تفرج‌گاه‌ها احتیاط بیشتری داشته باشند.

وی گفت: استفاه نکردن از تلفن همراه حین رانندگی، بستن کمربند ایمنی، رعایت سرعت مجاز و عدم سبقت از موارد مهم در کاهش حوادث رانندگی است که باید این مهم مورد توجه جدی رانندگان قرار گیرد.