ندای استان:همزمان با سالروز میلاد حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و روز پاسدار ، روز یکشنبه جشن ازدواج ۱۰ زوج جوان نیازمند و معلول بندر گناوه در مجتمع مسکونی فرشتگان امام رضا (ع) برگزار شد.

به گزارش ندای استان،فرماندار گناوه در این آیین گفت: ازدواج امری مقدس و مبارک در دین مبین اسلام است که  زمینه آرامش و تکامل انسان را فراهم می‌کند.

محمدتقی صفری افزود: خیران این شهرستان همواره در کارهای عام المنفعه پیشقدم و پیشگام هستند و برگزاری جشن ازدواج ۱۰ زوج جوان توسط خیران  باقیات و صالحات برای آنها دارد.

وی از خیران برگزارکننده این مراسم بخصوص خیر عابدی تقدیر کرد و اظهارداشت: برگزاری چنین مراسمی ، در تشویق و ترغیب جوانان به امر ازدواج بسیار اثرگذار است.

امام جمعه گناوه هم گفت: مجتمع فرشتگان امام رضا(ع) به همت خیرنیک اندیش احمد عابدی و با همکاری دیگران خیران در چند فاز احداث شده است که  یکی از فازهای آن ساخت واحد مسکونی برای زوج های جوان نیازمند است..

حجت الاسلام سیدعبدالهادی رکنی حسینی با اشاره به  ضرورت فراهم شدن زمینه مناسب جهت ازدواج آسان جوانان، اظهار داشت: اقدام خیران بخصوص خیر نیک اندیش احمد عابدی در برپایی ازدواج ۱۰ زوج جوان نیازمند کاری بسیار ارزشمند و ماندگار است.

جشن ازدواج ۱۰ زوج جوان به همت خیران گناوه برگزار شد

احمد عابدی خیر نیک اندیش و بانی امر ازدواج ۱۰ زوج جوان گفت:  این مراسم به همت خیران و به میمنت اعیاد شعبانیه و سالروز ولادت امام حسین (ع) و روز پاسدار برپا شده است.

وی افزود: در این مراسم علاوه بر اهدای جهیزیه ، کلید ۱۰ واحد مسکونی در این مجتمع به زوج‌ها جداگانه اهدا خواهد شد که از این مجموع ۴ زوج معلول هستند.

وی اظهارداشت: مجتمع مسکونی خیرساز امام رضا (ع) واقع در روستای مال خلیفه دارای ۲۸ واحد بوده که از زمان افتتاح تاکنون به تعدادی از زوج‌های جوان که بدلیل مشکلات مالی امکان خانه دارشدن برای آنان میسر نبوده  اسکان رایگان داده شده است.

عابدی یادآورشد: نحوه واگذاری واحدهای مسکونی این مجتمع  ، به زوج‌های نیازمند بدین گونه است که به مدت ۲ سال می‌توانند بصورت رایگان با تجهیزات کامل در آن سکونت کنند.