پرواز بوشهر- دبی پس از سه سال
پرواز بوشهر- دبی پس از سه سال

ندای استان:معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار بوشهر با اشاره به تحقق وعده راه‌اندازی پرواز بوشهر به دوبی از تقویت مناسبات تجاری و گردشگری بوشهر با امارات خبر داد و گفت: بزودی خط پروازی بوشهر به دوحه نیز برقرار خواهد شد.

به گزارش ندای استان، علی باستین با اشاره به انجام ‌نخستین پرواز بوشهر به دوبی بعد از چند سال وقفه اظهار داشت: پیگیری برای راه‌اندازی این پرواز از دو ماه قبل انجام شد و جلسات متعددی برگزار شد که امروز به نتیجه رسید.

وی افزود: استاندار بوشهر تلاش و پیگیری مجدانه داشتند و مدیر کل هواپیمایی، مدیر کل گمرک، مدیر کل فرودگاه، مدیریت نیروی انتظامی فرودگاه و همچنین سرمایه‌گذار این پروژه در راه‌اندازی این پرواز کمک‌های ارزشمندی داشتند.

معاون اقتصادی استاندار بوشهر خاطر نشان کرد: این پرواز گامی بزرگ در راستای بهبود مراودات تجاری ایران و امارات متحده عربی است و امیدوارم روز بروز این مهم گسترش بیشتری یابد.

باستین یادآور شد: وعده داده بودیم که ۱۴ اسفند این پرواز راه‌اندازی شود که طبق وعده قبلی این مهم محقق شده است و اکنون در شامگاه ۱۴ اسفند ۱۴۰۰ شاهد نخستین پرواز هستیم.

وی بیان داشت: این پرواز مورد تقاضای تجار و بازرگانان و دانشجویان استان بود و الحمدالله موجب تقویت و توسعه مناسبات تجاری و بازرگانی و گردشگری بین ایران و امارات می‌شود.

معاون اقتصادی استاندار بوشهر تصریح کرد: این پرواز ۲ روز در هفته در روزهای شنبه و پنجشنبه در ساعت ۹ شب با ایرباس ۳۲۰ با ظرفیت ۱۴۰ مسافر انجام می‌شود.

باستین ابراز داشت: امیدوارم با وجود پیگیری‌های متعددی که صورت گرفته، این پرواز با استقبال مردم مواجه شود و این پرواز استمرار داشته باشد و مردم از برکات آن بهره‌مند شوند.

وی یادآور شد: پیگیری‌های متعددی برای راه‌اندازی خط هوایی بوشهر دوحه و همچنین خطوط کشتیرانی بوشهر به قطر انجام شده و به فضل خدا در روزهای آینده خبرهای خوبی به مردم خواهیم داشت.