عملکرد نامناسب مدیران سابق سرمایه‌گذاران را از بوشهر فراری داد
عملکرد نامناسب مدیران سابق سرمایه‌گذاران را از بوشهر فراری داد

ندای استان:نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی گفت: یکی از کارهای موثر در حوزه اشتغال دعوت از سرمایه‌گذاران است ولی مدیران سابق با عملکرد نامناسب، سرمایه‌گذاران را از این استان فراری دادند.

به گزارش ندای استان، دفتر نماینده بوشهر در مجلس شورای اسلامی روز شنبه به نقل از عبدالکریم جمیری  اظهار کرد: استان بوشهر در تسهیل شرایط کسب و کار رتبه ۲۸ کشور را دارد که وضعیت بسیار نگران کننده‌ای است.

وی بیان کرد: در بخش‌هایی از این استان نیز میزان بیکاری بالای ۱۷ درصد دارند که این روند قابل قبول نیست و باید برای بهبود آن تلاش کرد.

جمیری ادامه داد: در این راستا دعوت از سرمایه‌گذاری بومی، کسب مجوز مجتمع فولاد بوشهر با ۱۰هزار میلیارد تومان سرمایه‌گذاری و یکهزار نفر اشتغال‌زایی، دعوت از سرمایه گذار فعال در حوزه تولید قطعه خودرو برای ایجاد حداقل یکهزار و ۴۰۰  نفر در استان بوشهر انجام شده است.

وی افزود: پیگیری برای سرمایه‌گذاری شرکت “شستا” در استان بوشهر، بازدید از شرکت‌های تولیدی و صنعتی این استان و پیگیری حل مشکلات آنها، تلاش برای توسعه آموزش فنی و حرفه ای و ورود نیروهای متخصص بومی در بدنه فنی و مدیریتی شرکت‌های پتروشیمی از جمله اقدام‌های صورت گرفته برای توسعه اشتغال و کارآفرینی در استان بوشهر است.