راه اندازی خط مبادله مستقیم پستی با استان‌های همجوار بوشهر
راه اندازی خط مبادله مستقیم پستی با استان‌های همجوار بوشهر

ندای استان:همزمان با هفتمین روز از دهه مبارک فجر خط مبادله مستقیم پُستی استانهای بوشهر، فارس، اصفهان و بالعکس در اداره کل پست استان بوشهر راه اندازی شد.

به گزارش ندای استان،مدیرکل پست استان بوشهر گفت: راه اندازی این خط باعث بالا رفتن سرعت سیر مرسولات و بالابردن سطح رضایت مشتریان و کسب و کار‌ها در این سه استان می‌شود.

علی پارسیده افزود: برای کاهش سرعت سیر مرسولات بین استان‌های بوشهر، فارس و اصفهان این خط راه اندازی و مرسولات پس از قبول، ۲۴ ساعت بعد در استان‌های فارس و اصفهان دریافت و توزیع می‌شوند.

وی اضافه کرد: در ۱۴۴ سال پیشینه پست کشور و استان تمام مرسوله‌های استان‌ها بین بوشهر و تهران به مرکز مبادله کشور در تهران ارسال و از آنجا به مقاصد اصلی رهسپار می‌شده است که این امر موجب تاخیر در ارسال می‌شده و به نوعی نارضایتی مشتری را به همراه داشته است.

پارسیده گفت: با برقراری خط مستقیم بوشهر، فارس، اصفهان مرسوله‌هایی که مربوط به استان‌های همجوار مرکز مبادله فارس و اصفهان هستند مانند کهگیلویه و بویراحمد، ایلام، همدان، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، گیلان و خراسان رضوی به مرکز مکانیزه اصفهان ارسال و روز بعد به مقصد اصلی می‌رسند.

وی تاکید کرد: با برقراری این خط مرسولات پستی با ضریب اطمینان بیشتری در سلامت ارسال، سرعت سیر و توزیع به موقع انجام می‌شود.

پارسیده گفت: با برقراری این خط مستقیم روزانه هزار و ۳۰۰ مرسوله به مرکز مبادله اصفهان ارسال می‌شود و در واقع مشتریان رضایتمندی بیشتری از خدمات پستی دارند.