هوشیاری پلیس باعث نجات جان زن بوشهری شد
هوشیاری پلیس باعث نجات جان زن بوشهری شد

ندای استان:معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان بوشهر از نجات جان زنی با اقدام به موقع کاربر مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ خبر داد.

به گزارش ندای استان،سرهنگ نیما مقاتلی گفت: زنی ساکن شهر بوشهر با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ تماس برقرار کرد، ولی امکان صحبت کردن را نداشت و با برخی اشاره‌ها مطالبی را عنوان کرد که با توجه به وضعیت موجود و صدا‌های دریافتی، کاربر ۱۱۰ با هوشیاری به این موضوع حساس و مشکوک می‌شود.

به گفته او، مخاطب قادر به صحبت کردن و بیان موضوع و نشانی محل زندگی خود نبود و پس از چندین دقیقه مخاطب توانست خود را معرفی کند و کاربران ۱۱۰ با صبر و حوصله و مهارت بالا ضمن آرام کردن او، اطلاعات لازم و نشانی او را دریافت کردند.

معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان بوشهر می‌گوید: با هماهنگی صورت گرفته، نیروهای کلانتری ۱۱ باغ زهرا به محل اعزام شدند که در بررسی صورت گرفته مشخص شد یک مورد درگیری خانوادگی رخ داده و جان فرد تماس گیرنده در معرض خطر قرار گرفته است.

مقاتلی گفت: با هدایت و مدیریت سریع و به‌موقع کاربران ۱۱۰ استان و اعزام به موقع عوامل انتظامی به محل، به این زن که در معرض خطر جانی بود، کمک شد.

او گفت: یکی از بستگان این زن که در جریان این اقدام پلیس قرار گرفته بود، در تماس با سامانه تلفنی ۱۹۷ از اقدام به‌موقع پلیس برای نجات جان این زن قدردانی کرد.