شهردارگناوه: ساختمان پایگاه امداددریایی هلال احمر تخریب می‌شود
شهردارگناوه: ساختمان پایگاه امداددریایی هلال احمر تخریب می‌شود

ندای استان:شهردار بندر گناوه گفت: طبق توافق صورت گرفته با جمعیت هلال احمر ساختمان پایگاه امداد و نجات دریایی این بندر به علت قرار گرفتن در مسیر یکی از خیابان‌های اصلی شهر که به نقطه‌ای حادثه خیز در آمده، تخریب خواهد شد.

به گزارش ندای استان،جواد رستمی روز یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: باتوجه به قرارگرفتن ساختمان پایگاه امداد ونجات دریایی هلال احمر در مسیر خیابان ۳۰ متری “خور” در نزدیکی حوضچه شناورها و وقوع سوانح متعدد در این نقطه خطرناک ترافیکی، رایزنی‌های گسترده‌ای برای بازگشایی این مسیر صورت گرفته است.

وی اظهارداشت: در نشستی که در روز جاری با مدیران جمعیت هلال احمر استان و شهرستان برگزار شد توافقات لازم برای تخریب این ساختمان به عمل آمد.
شهردار گناوه گفت: در این ارتباط شهرداری گناوه برای تامین سلامت و ایمنی همشهریان با  رفع نقاط خطرناک ترافیکی و بهبود مبلمان شهری، بزودی به تخریب ساختمان امدادجاده ای هلال احمر منطبق با توافقات به عمل آمده اقدام خواهد کرد.

وی یادآورشد: خیابان ۳۰ متری خور در نزدیکی حوضچه شناورها روزانه شاهد تردد خودروهای زیادی است که ساختمان امدادو نجات دریایی به علت قرار گرفتن دراین مسیر، برای دید رانندگان در زمان عبور مشکل ایجاد کرده است.

Visited 1 times, 1 visit(s) today