آغاز برنامه‏‌های بزرگداشت دهه فجر در استان بوشهر
آغاز برنامه‏‌های بزرگداشت دهه فجر در استان بوشهر

ندای استان:ویژه برنامه‌‏های بزرگداشت دهه فجر در استان بوشهر با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار و شماری از مدیران این استان با عطرافشانی و غبارروبی گلزار شهدا بوشهر آغاز شد.

به گزارش ندای استان،در ادامه بزرگداشت دهه فجر آیین گلبانگ انقلاب در دبیرستان استعدادهای درخشان استان بوشهر با حضور استاندار، مدیران و دانش آموزان این مدرسه برگزار خواهد شد.

افتتاح مدرسه های پسرانه ۱۲ کلاسه مهیمنیان بوشهر و دخترانه ایثار (عالیشهر) و ساختمان اداری کمیته امداد چغادک از دیگر برنامه‌‏هایی است که با حضور استاندار و مسئولان استانی در نخستین روز دهه فجر انجام می‌‎شود.

دبیر ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی استان بوشهر نیز در گفت و گو با ایرنا گفت: برای بزرگداشت دهه فجر امسال بیش از ۲ هزار برنامه در شهرها و روستاهای این استان اجرا می‌شود.

تیمور یزدان‌شناس افزود: شهرهای ۴۰گانه استان بوشهر نیز هر کدام ۲۵ برنامه شاخص و مشترک را اجرا می‌کنند.

وی ادامه داد: شعار دهه فجر امسال جشن ملی- ۱۴۰۰ است که این جشن‌ها با رویکرد مردمی و مشارکت دهیاری‌ها، شهرداری‌ها و شوراهای اسلامی برگزار می‎‌شود.

یزدان‎شناس اظهار کرد: بزرگداشت لحظه تاریخی ورود حضرت امام خمینی (ره) به میهن اسلامی راس ساعت ۹:۳۳ دقیقه صبح روز، رژه موتورسواران، به صدا درآمدن زنگ مدارس، نواختن بوق کشتی‌ها و خودروها از دیگر برنامه‌های نخستین روز دهه فجر در استان بوشهر است.