ندای استان:رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دشتستان گفت: با همکاری گروه جهادی شهید غلامرضا باصولی، بیش از هزار خدمت پزشکی و بالینی رایگان به عشایر بخش بوشکان دشتستان ارائه شد.

به گزارش ندای استان،ماریا خویش دوست در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: خدمات پزشکی، دندانپزشکی و بالینی توسط پزشکان متخصص و عمومی، کارشناسان سلامت روان و تغذیه در بخش بوشکان شهرستان دشتستان ارائه شد.

وی گفت: گروه جهادی شهید غلامرضا باصولی در راستای خدمت‌رسانی در مناطق کم برخوردار اقدام به فراخوان و اعزام پزشکان متخصص جهت عشایر روستاهای شلدان و ایلشهر در بخش بوشکان به مدت دو روز کرده است.

۱۰۰۰ خدمت پزشکی و بالینی رایگان به عشایر بخش بوشکان ارائه شد

خویش دوست تصریح کرد: در این اردوی جهادی با مستقر شدن ۴ پزشک متخصص (زنان و زایمان، ارتوپد، اطفال، کلیه و مجاری)، کلینیک سیار دندانپزشکی، پزشکان عمومی و همچنین دو کارشناس سلامت روان و تغذیه شاغل در شبکه بهداشت و درمان در حدود هزار و ۱۰۳ خدمت پزشکی، دندانپزشکی و بالینی به بیماران ارائه شد.

۱۰۰۰ خدمت پزشکی و بالینی رایگان به عشایر بخش بوشکان ارائه شد

وی همچنین بیان کرد: استقبال عشایر و مردم محلی از حضور پزشکان متخصص در این بخش بسیار خوب بوده و رضایت‌مندی مردم را در پی داشته است و باعث شده که در این ایام کرونایی بیماران برای دریافت خدمات تخصصی به سطوح دیگری ارجاع داده نشوند و خدمات را در محل خود دریافت کنند.

خویش دوست اظهار کرد: در طی روزهای ۲۸ و ۲۹ دی‌ماه، کلینیک سیار دندانپزشکی همراه با تجهیزات کامل و دستگاه رادیولوژی در شهر بوشکان جهت خدمت‌رسانی بهتر به عشایر این بخش مستقر بوده است و به ۱۹۶ نفر خدمات ارائه کرده‌اند.

۱۰۰۰ خدمت پزشکی و بالینی رایگان به عشایر بخش بوشکان ارائه شد

رئیس شبکه بهداشت و درمان دشتستان خاطرنشان کرد: تمامی خدماتی که در این بخش ارائه‌شده به‌صورت رایگان بوده و امیدواریم با همکاری گروه جهادی شهید غلامرضا باصولی طبق برنامه زمان‌بندی‌شده، در دیگر مناطق کم برخوردار هم بتوانیم پزشکان متخصص را مستقر نمائیم.