رسانه‌های انقلابی بوشهر توانمندی‌های استان را معرفی کنند
رسانه‌های انقلابی بوشهر توانمندی‌های استان را معرفی کنند

ندای استان:امام جمعه بوشهر گفت: رسانه‌های انقلابی استان بوشهر باید ظرفیت‌ها و توانمندی‌های این استان را در ابعاد گوناگون به جامعه جهانی و ملی معرفی کنند.

به گزارش ندای استان، آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری گفت: رسانه‌های انقلابی استان بوشهر باید ظرفیت‌ها و توانمندی‌های این استان را در ابعاد گوناگون فرهنگی، ضد استبدادی، استکبارستیزی، اقتصادی، صنعتی و سرمایه‌گذاری به جامعه جهانی و ملی معرفی کنند.

او که در نشست با اعضای بسیج رسانه استان بوشهر سخن می‌گفت، ادامه داد: با توجه به تهاجم رسانه‌ای استکبار با همه ابزار و امکانات تقویت جبهه رسانه‌ای انقلابی در ابعاد گوناگون ضروری است.

امام جمعه بوشهر گفت: یکی از اهداف مهم جنگ رسانه‌ای دشمن ترویج ناامیدی در جامعه است و یکی از رسالت‌های مهم رسانه انقلابی امیدآفرینی است.

مسئول بسیج رسانه استان بوشهر نیز گفت: سازمان بسیج رسانه با پرهیز از بازی‌های سیاسی برای پیگیری مطالبات جامعه تلاش می‌کند.

عبدالله نجفی گفت: هفتمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر استان بوشهر برگزار می‌شود که تقویت جبهه رسانه انقلابی، جریان‌سازی، توسعه و ترویج گفتمان انقلاب اسلامی با استفاده از ظرفیت‌های رسانه‌ای استان از اهداف آن است.

او تقویت توان داخلی و خوداتکایی، مانع زدایی‌ها، الگوسازی و مطالبه کارآمدی، روحیه جهادی و انقلابی، امنیت پایدار، آسیب‌های اجتماعی، مدیریت بر فضای مجازی، سبک زندگی، امید و نشاط و دشمن‌شناسی را از محور‌های این جشنواره برشمرد.